متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن چارتار در حسرت ماه

نگاره | سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ق.ظ | ۰ نظر

متن چارتار در حسرت ماه

سر بزار روی ِ شونه هام تا بگم آروم از غصه هام
تا بگم چی اومد به سرم
رفت چرا نازنین دلبرم؟!
عیش و شراب و مستی کار ِ ما بود
عشق و خدا و هستی
یار ِ ما بود
اما شد رنگ ِ زمستون نو بهار ِ ما
بزم ِ مهر و جنون در دل بپا بود
سینه لبریز از شور
از وفا بود
اما غم آمد به قلبم ای خدا چرا؟!
.
سوختم
سوختم من از غم دل ِ او پی ِ یار ِ دیگری بود
که عمر ِ رویای ِ من
به سر رسید
باختم
باختم من به اون همه ی ِ عمر ِ دلدادگی رو
که غربت به خانه ــَم
سرک کشید
.
.
.
خسته ــَم از دست ِ روزگار آسمون تو هم با من ببار
چشم ی من مونده خیره به راه
من شبم در حسرت ِ.ماه
.
عیش و شراب و مستی کار ِ ما بود
عشق و خدا و هستی
یار ِ ما بود
اما شد رنگ ِ زمستون نو بهار ِ ما
بزم ِ مهر و جنون در دل بپا بود
سینه لبریز از شور
از وفا بود
اما غم آمد به قلبم ای خدا چرا؟!
.
سوختم
سوختم من از غم دل ِ او پی ِ یار ِ دیگری بود
که عمر ِ رویای ِ من
به سر رسید
باختم
باختم من به اون همه ی ِ عمر ِ دلدادگی رو
که غربت به خانه.ــَم
سرک کشید

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی