متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ جاده می رقصد چارتار

نگاره | سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ب.ظ | ۱۶ نظر

متن آهنگ جاده می رقصد چارتار

آنچه را میپرورانی،پشتِ پیشانی بگو

بی نقاب از چهره های،بکرِ پنهانی بگو

ای کاش تنهایی نبود این،در کنارم ماندنت

جاده می رقصد به سازِ،بی محابا راندنت

باد و طوفانی که هم تصمیم کوچت میوزند

از تمام رد پاهاشان پشیمان میشوند

♫♫♫♫♫♫

مانده در خاطر شاخه ام،لحن میوه چیدنت

مانده بر اندام پرواز من،عطر پَر کشیدنت

ای کاش تنهایی نبود این،در کنارم ماندنت

جاده می رقصد به سازِ،بی محابا راندنت

باد و طوفانی که هم تصمیم کوچت میوزند

از تمام رد پاهاشان پشیمان میشوند


دانلود آهنگ جدید معین بی تو نمیتونم

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو و اردلان طعمه تو خودم گم شدم

  • نگاره

نظرات (۱۶)

خوب بود
فقط میتونم بگم واقعا فوق العادس این موزیک
بی‌نظیر…
مرسی ، کارای چارتار هم مثه همیشه عالین
فوق العاده بود😍😍😍
ینی واسه عالی بودن هیچی کم نداه!!


خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی عالی
بهترین آهنگی بود که از این گروه همیشه موفق شنیده بودم.دست خوش....
بهترین آهنگی بود که از این گروه همیشه موفق شنیده بودم.دست خوش...
اینستاگرام.. #photoamann
یکی از بهترین گروههای حال حاضر
بی نظیره
آهنگ در حسرت ماه از آلبوم باران تویی بهتر از این بود ولی این عالیه 
عالی بود مرسی
عااااآااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییی
بیست
عاشقشونم
فقط یه آهنگ نیست! خیلی چیزای دیگه هم هست 
دمتون گرم
عالی ترین اهنگ هست.این اهنگ به من ارامش به خصوصی میده.😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی