متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ نوازش امیر تتلو

نگاره | شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ق.ظ | ۳۱ نظر

متن آهنگ نوازش امیر تتلو

رو به راه نیست احوالم ، شبا بد روزا درگیر کارم حالم خوش نی تو منو کشتی

پشت پنجره میشینم خنده این پشت نی

اخما تو هم غصه ها کوهن انگا مجبورم که ازت دورم

بی تو این شبها چقده شومن

چقده رفتارت تاثیر داره رومن

نه می تونم جلوت این بحث رو بازش کنم

نه می تونم با غم تنهایی سازش کنم

نه غرور اجازه می ده که به تو خواهش کنم

ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم

نه می تونم جلوت این بحث رو بازش کنم

نه می تونم با غم تنهایی سازش کنم

نه غرور اجازه می ده که به تو خواهش کنم

ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم

یه چیزی میگم بت شاید بخندی بهم

شاید اصلا چشاتو باز ببندی بره

یه چیزی میگم فقط در حد گله

اذیت میشم بس که چشمات خوشگله

یه چیزی می گم یه چیزی می شنوی

ما تو هر زمینه ای می کنیم پیش روی

حالام که حرف دله حرفشو می شنوی

تو می خوای بشکونی خب باشه می شکنیم

نه می تونم جلوت این بحث رو بازش کنم

نه می تونم با غم تنهایی سازش کنم

نه غرور اجازه می ده که به تو خواهش کنم

ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم

ما که این حرفارو نداریم تو چقد ناز داری

ما شاه و بی بی بودیم چی کار سرباز داری

ما که دلمون و پای هرچی دلت خواست دادیم

پاس دادیم به اونی که بلد نی پاس کاری

فقط بلدی که دل منو بشکنی

اونی که گفتی واسشی حقشو بش ندی

فقط می دونی که همه چی و عشقمی

ولی نمی تونی یه چیزو انقده کش ندی

نه می تونم جلوت این بحث رو بازش کنم

نه می تونم با غم تنهایی سازش کنم

نه غرور اجازه می ده که به تو خواهش کنم

نه می تونم جلوت این بحث رو بازش کنم

نه می تونم با غم تنهایی سازش کنم

نه غرور اجازه می ده که به تو خواهش کنم

ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم


  • نگاره

نظرات (۳۱)

عاااااااااااالی بودش واقعا اهنگش خیلی قشششنگه معرکه
عالی مثل همیشه

عالی 
حال روز الانم:(
سلام عزیزم عالی خوندی
چی بگم واقعا؟؟؟؟محشرررره
be nazer bood

عالی عالی عالی عالی هر چقدر بگم کمه از صبح تا الان داشتم این اهنگو گوش میدادم ولی هنوز سیر نشدم

امیر جان بازم از این اهنگا بخون ممنون

عالی بود
باوجود اینکه اصلا تتلو گوش نمیکردم ولی این آهنگ منغلبم کرد
این اهنگ جناب امیر ایندفه واقعا خیلی متفاوته نسبت ب اهنگای قدیمیش بنده همیشه از امیر بدم میومد ولی این اهنگش واقعا ب دل نشست واقعا قشنگه،موفق باشید
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
من که تتلو رو گوش نمیدادم ولی این اااااسمی بود
معرررررکههههه
عاااااااااآااااااااالی
معرکه
عاااااالییییییی بود عشقم
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلی خوب و محشررررررر بود ممررررررررررسسسسی
  • امیر بابای کیان

  • خوبه در حد خودم صدات خوبه امیدوارم بیشتر پیشرفت کنی که تو سطح خودم ببینمت

    واقعا معرکه بود عااااااااالیییییییی بی نهایت ....خیلییییبییی قشنگ بووووود.
    دمش گرم 😍😘❤❤❤❤❤❤❤💪💪💪
    واقعا معرکه بود عااااااااالیییییییی بی نهایت ....خیلییییبییی قشنگ بووووود.
    دمش گرم 😍😘❤❤❤❤❤❤❤💪💪💪
    عموو تتل عخخخش منی
    I  love  you  amir  tataloo   
     امیر جان
     آهنگاتم مث خودت عالیه
    دوست دارم 
    دوست قدیمیت  آروین 
    من که اصلا تنفر از تتلو داشتم و همچنین ازآهنگ هاش ( نظر من اینه )
    اما این واقعا خوب بود 
    لطفا اهنگ TMBAX هم گوش بدید خخخخخییبیییلی خوب است 
    بازم مثل همیشه محششششششششششششره تتلو خیلی اهنگات  قشنگه مخصوصا اهنگ قققققششششنننننگگگگگگ نننواااازززش
    واقعا عالییییییی

    ممنون عالی بود
    خیلی خوب بود...
    موفق باشین😊🌹
    بهترین موزیک از تتلو هست 
    مخصوصا این قسمتش که میگه اذیت میشم بس که چشمات خوشگله
    آهنگش عالی به توان هزاره...آخه چرا انقدر خوب خوندی؟😍😘

    خیال کوبی هات...

    احساسات تو در این اهنگ عالیه ولی...


    خوبه ممنون
    عاااااشقتم
    بینهایت عالی😉😉😉
    بسیااااااااار زیبا مثل همیشه 
    امیرجون موفق تر از همیشه باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی