متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ ماکان بند برو دارمت

نگاره | پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ ماکان بند برو دارمت

همراه با دانلود آهنگ ماکان بند برو دارمت


 Text  Music Macan Band Boro Daramet  


چرا غم داره چشات یه دنیا حرف داره نگات

وقتی حالت بده میزنه به سرم که همه ی غماتو بخرم

برو دارمت تنها نمیذارمت

الکی نیست عاشقت شدمو تا زنده ام من هواتو دارم

برو دارمت تنها نمیذارمت

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو

این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو

این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو


تکست آهنگ ماکان بند برو دارمت

تو میدونی که عاشقت شدمو عشق من به تو که نیست که الکی

میدونم اینو با تو میمونمو آخه تو خیلی با نمکی

نیست هیچ جای دنیا که مثل تو مزه میده من در میارم حرصتو

چیکار کنم آخر من از دست تو

دنیارو گشتم من ندیدم مثل تو

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو

این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو

این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو


ترانه سرا : ماکان باند


ترانه شعر آهنگ ماکان بند برو دارمت


  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی