متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ سهراب ام جی ابدی

نگاره | چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ | ۳۱ نظر

متن آهنگ سهراب ام جی ابدی

اینترو

اره هنوز راس راس راه میرم

یهو مثه افتاب تابیدم

قیافهم اشناس تا دیدن

همش منو بهم نشون میدن هی …. کی اومده ها

..شخصیه..

ورس ۱

من در نمیزنم میام با لگد

جایی نمیرم اینجام تا ابد

نرم میرو واسه حل هرچی سختی

ما از اولم با مسائل کله ور میرفتیم

اصن سر که درد نمیکنه واسه دردسر

ولی باید ضربه زد بعدشم کله کرد

دلمم سیر باشه باز فکر گرسنس

طعمه هام درشتن من لقمه هام درستس

یه سریا میبرن تا میخورن لطمه

اینا گنده الکین همش حجمه

اینا نقطه نسنجیدن فقط حجمه

دوتا جمله قشنگ میگن عمل کشکه

یه لقمه چپم میشن اصن مزه

الان وقته هضمه..بعدش یه خواب خوب میچسبه

اینا فکر کردن همه چی به لفظه پ نرسیده مغزشو

چرخه ی غذا منظمه بلاخره غوله به بقیه مقدمه

نه که عصبانی باشه فقط مسسممه

اون همرو میخوره این مسلمه

کروس

میخواد جاش خالی شه اون ابدیه

میترسن افتابی شه اون ابدیه

غوله خوابه ..غوله خوابه ..غوله خوابه ..

وای اگه پاشه….

ورس۲

اینایی که نیستن تیز میشن هر روز

اگه منو ببینن که سریع جیم میشن

نمیرن از روهم خیلیم حرف مفت میزنن

ولی اخرش تو گوشم ویزویزن

اینا زیردستین بهشون میز میدم

تا نوک قله بودن اینا رو ریز دیدم

ها.. من یه اسمم … من یه سبکم

که یه پا شاه کبرام اینا کبکن

جوجه هارو باس سیخشون زد

یه جا میخشون کرد صدا جیغشون دراد نه

از دهنمم اتیش میباره

جوری نیش میزنم نفهمن قاتیش چی داره

اره اون که درندس اخرش برندس

تو این جنگل وحشی درندشت

یکی چرندس اون یکی خزندست

از همه خفن تره  اون که خطر کرد

کروس

میخواد جاش خالی شه اون ابدیه

میترسن افتابی شه اون ابدیه

غوله خوابه ..غوله خوابه ..غوله خوابه ..

وای اگه پاشه….

 

ورس ۳

خیلیا خوشحالن فکر میکنن رفتم من

میگن زن داره درگیر بچس

نه دیگه خستس نه

ارزوشون اینکه برم من تا بیان توی لیگ برتر

حسودای بد بخت

دارن میسوزن از اعماق (..)

جلو من یکی به بهو چه چه

پشتم میزنن هی دو دستی خنجر

بلند شی درن

من نه جایزه ای میخوام نه تشکر

……..

…..

..

..

اوترو

غوله خوابه ..غوله خوابه ..غوله خوابه ..

وای اگه پاشه….


  • نگاره

نظرات (۳۱)

عالی مثل همیشه
عالیهههههههههه.
  • سهراب ام جی
  • گند زدید تو موسیقی ایران.به اینم میگن اهنگ اخه
    اهنگ سازی خشایار عالیه بود ولی سهراب رید با اون تکتسش.
    مثل iهمیشه عالییییه
    عمو رو عشقههههه 3>
    Khobe yani bishtar tike andakhte vo mani dar khinde vali hamchin abadi nemishe ba in ahang
    مگه میشه عمو سهراب کار بد بده؟؟؟؟

    حسودای بد بخت

    دارن میسوزن از اعماق بستر ^_^

    اخه بدبختای حسود چرا الکی چرت و پرت میگین؟دلتونم بخاد...غوله خوابه وای اگه پاشه
  • زاخاررررررر اصلییییییییییییی
  • 0--_((عالیییی+++++ مثل همیشه =20++))      
                ___ک.س خوار اونی که گفت __بده__))))))))))))))))
    به نظر من این اهنگ یه جورایی دیس به سامان و مهراد و جی جی و هیچکس از عمو انتظار نمیرفت بخواد با سامان مهراد کل بنداز واقعا دلیل خوندن این اهنگشو نمیفهمم
    ﻋﺎﻟﻲ ﺑﻮﺩ ﻏﻮﻟﻪ ﺧﻮاﺑﻪ
    غول خوابه رو خیلی با حال میگه درضمن برای کسانی که موضوع رو نمیدونن:این آهنگ منظورش به دیس نی یعنی تا آخر با زد بازی میمونه اسم آهنگ  ابدی توجه کنید میگه خیلی خوش حال فکر می کنن رفتم من حسودا بدبخت اول آهنگ میگه من در منیزیم پیام با لگد یعنی :رودر وای سی نداره وین خونوادش  و میگه جایی نمی رم پیش خونوادشه
    غول خوابه رو خیلی با حال میگه درضمن برای کسانی که موضوع رو نمیدونن:این آهنگ منظورش به دیس نی یعنی تا آخر با زد بازی میمونه اسم آهنگ  ابدی توجه کنید میگه خیلی خوش حال فکر می کنن رفتم من حسودا بدبخت اول آهنگ میگه من در منیزیم پیام با لگد یعنی :رودر وای سی نداره وین خونوادش  و میگه جایی نمی رم پیش خونوادشه
    Mareke boOd amoo hamishe take
    غوله خوابه وای اگههههههههههه پاشههههههههههه حسودای بدبخت دارن میسوزن از اعماق بستر عالیییییییییییییی
    عمو سهراب یه تئوریستیه بهش تروریست میگن چون با شعراش یهو مین میزنه .. دمت گرم
    خیلی غلط داشت تو متنتون...
    اهنگشم اشاره مستقیم داره به اهنگ سیجل و جی جی و نسیم که میگه ام جی ازدواج و نسیم بچه دار شد...
    حاجی تکستت اشتباه زیاد داره
    مثلا اونجا میگه :
    اینا گنده الکین همش
     حجمه اینا نکته نسنجیدن هجوه
    عالی کس خاررررر اونایی که میگن بده حسودا چاقال من در نمی زنم میام بالگد
    وای ترسیدم با سیستم ساعت سه شب ....عالی بود عالی غولی
    عالیییییییییی 
    الهام نظر چرت و پرت تو واسه خودت نگه دار
    اسکول اینا با هم رفیق فاب هستن حتی با هیچکس
    2 تا اصطلاح  یاد گرفتی نیا چرت بگو
    کس خــــار کــــل طـــرفدارای اِمـــ جــــــــی
    اینو بدون امجی هیچوقت واسه مهراد سامان هیچکس دیس نمیگه چون اینا باهمم جدا نشدنی در ضمن در جواب دوست گرامی شما ک فحش میدی هواست باشه چون غوله خوابه 

    اوفففففف

    عمو سهراب چی میتونست از این آهنگ بهتر باشه؟؟؟؟

    خداییییش هرکی میگه بده لابد داور بدیه

    خودش هیچی نشده هنو ---- dadye

    خیلی خوب بود معرکه
    یعنی تا چه حد بضی ادما میتونن اسکول و خر و کس کش باشن  
    وای خدا اون یکی میگه دیس به مهراد و سامانه حتی از رو اسم اهنگ مضمونشو نمیفهمه دیگه ببن چقد نفهمه و بعد میاد برا رپ کردم بهترین قافیه ساز رپ فارس نظ میده تکستشم عین همیشه عالی بود
    یکمم درس اهنگو گوش بدید نصفش غلط بود
    واقعا کار بلد تو رپ خیلی کمه
    Awliiii mes hamishe . Dar zemn oonayi hm k mian x sher mign bdoonn in ahngn b khatere in bood k hame soe tafahoma b khatere inke to bozorg kam khoonde ba mehrad o sawman  bartaraf she o 4 ta kosmaghz mese doosti k gof disse sawman o mehrad bfhmn ch khbre 

    ینی من عاشقتم سهراب لایک داری هوارتا باایت اهنگت جوووووونم
    من این آهنگ رو نزدیک به 104 ساعت گوش دادم واقعا عالیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی