متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ چنین کنم چنان کنم حامد همایون

نگاره | دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ | ۱۲ نظر

متن آهنگ چنین کنم چنان کنم حامد همایون

متن آهنگ چنین کنم چنان کنم حامد همایون , تکست آهنگ چنین کنم چنان کنم حامد همایون , شعر چنین کنم چنان کنم حامد همایون


دست به دست من بده قول بده که با منی
اگر تو یار من شوی چنین کنم چنان کنم
پشت به پشت صف به صف
سینه به سینه موج  موج
دل بدهی به قلب من هم این کنم هم آن کنم
درد حریف ما نشد غصه به کار ما نبود
پیک ِ امید به سمت تو روان کنم روان کنم
می طلبم حریف را میشکنم به دست خود
بغض هزار ساله را نهان کنم نهان کنم
نهان کنم نهان کنم..
جانا تو ماه روشنی
زیبا به وصف شبنمی
حالم دگرگون میکنی
تو ماه رویای منی
جانا تو ماه روشنی
زیبا به وصف شبنمی
حالم دگرگون میکنی
تو ماه رویای منی..

♪♫♪

دست به دست من بده
قول بده که با منی
اگر تو یار من شوی
چنین کنم چنان کنم
پشت به پشت صف به صف
سینه به سینه موج  موج
دل بدهی به قلب من
هم این کنم هم آن کنم
جانا تو ماه روشنی
زیبا به وصف شبنمی
حالم دگرگون میکنی
تو ماه رویای منی
جانا تو ماه روشنی
 زیبا به وصف شبنمی
حالم دگرگون میکنی
 تو ماه رویای منی..


  • نگاره

نظرات (۱۲)

  • حسین راد
  • ممنون بابت زحمتاتون ...
    بیگ لایک
    عاااالی
     مرسی

    مثل همیشه عالی
    Awlie mamanon
    سلام
    ممنون از زحمات بسیارتون
    عالیییییییییی بوددددددددددد
    ممنون از سایتد خوبتون

    عالیییییییییی!!!!!
    خیلی خیلی ممنون👍👍😘😘 
    درجه یک می باشی گلم صدات خیلی جذابه


    ممنون از سایت خوبتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی