متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

وب سایت شرکت آنلاینر و مارکت

نگاره | شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

معرفی آنلاینر و فروشگاه آنلاینر

با آپدیتی که اخیرا فروشگاه آنلاینر داشته است تغییرات بسیار بزرگی در این فروشگاه ایجاد شده و همچنین امکانات بسیاری به آن افزوده شده است. گرافیک نسخه ی جدید فروشگاه بسیار حرفه ای، زیبا و کاربر پسند و در عین حال کار با آن برای کاربران سایت و مشتریان بسیار ساده و کارامد است. کاربران عزیز میتوانند انواع قالب وردپرس را در مارکت آنلاینر مشاهده و تهیه کنند. همچنین سایت اصلی آنلاینر به تازگی بروزرسانی شده و علاوه بر ظاهری بسیار کاربر پسند و زیبا، امکانات بسیاری به آن افزوده شده است که در ادامه به تمامی امکانات افزوده شده بر قالب می پردازیم. این تغییرات و بروزرسانی ها باعث رضایت صد در صدی کاربران سایت بوده است که نشان دهنده ی موفقیت های روز افزون تیم آنلاینر می باشد و ما از این بابت بسیار خوشنودیم.  

پرفروش ترین محصولات فروشگاه آنلاینر

پرفروش ترین و پیشرفته ترین قالب در گروه قالب های فروشگاهی در فروشگاه ما قالب ووکامرس پرسون که یک قالب حرفه ای برای فروشگاه است می باشد. همچنین قالب تخفیف گروهی وردپرس تخفیفات از پرفروش ترین قالب های وردپرسی فروشگاه می باشد. از دسته ی قالب های چند منظوره و تفریحی فروشگاه میتوان قالب زیبا و پرفروش خبری، تفریحی وردپرس بلوط به همراه فروشگاه را نام برد. قالب های وردپرسی بسیار عالی دیگری از دسته بندی قالب های مذهبی، شرکتی، فروشگاهی، تفریحی، تخفیف گروهی و خبری در فروشگاه برای کاربران عزیز قرار گرفته است که بسیاری از آنها با تمام خصوصیات فوق العاده ای که دارند به صورت رایگان ارائه می شوند. فروشگاه آنلاینر با انواع قالب هایی که اکثر آنها تماماً توسط تیم آنلاینر از صفر تا صد طراحی شده است توانسته نیاز کاربران مختلف را براورده کند. همچنین افزونه های وردپرسی مفید و کاربردی بسیار زیادی در فروشگاه برای کاربران تهیه شده است تا با استفاده از آنها وبسایت خود را بسیار پیشرفته تر و مدیریت سایت را بسیار ساده تر کنند. شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه آنلاینر تمامی محصولات مارا مشاهده نمایید.  

خدمات آنلاینر

آنلاینر دوره ها و پکیج های آموزشی بسیار زیادی به صورت مبتدی و حرفه ای برای کاربران تهیه کرده است که همین دلیل موجب شده آنلاینر به مرجع بسیار مناسبی برای آموزش و یادگیری علاقه مندان به طراحی سایت، اپلیکیشن، سئو و... تبدیل شود. از جمله خدمات دیگر آنلاینر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آنلاینر هاست: هاست پر سرعت وردپرس
  • فروشگاه آنلاینر: فروشگاه قالب و افزونه وردپرس
  • آموزش طراحی سایت: ورود به بازار کار با دوره های آموزشی آنلاینر
  • آنلاینر اپ: ساخت اپ اندروید خود
  • ایران اسپین: تولید محتوای سئو شده
  • پوزیشن ترکر: گزارش رتبه سئو سایت شما
 

امکانات اضافه شده در نسخه جدید وبسایت آنلاینر

تغییرات در نمای ظاهری وبسایت بسیار چشم گیر و کاربر پسندانه است و امکاناتی که با آپدیت وبسایت به آن اضافه شده است شامل موارد زیر می باشد:

تلوزیون آنلاینر:

فیلم های آموزشی آنلاینر از طریقه استفاده از افزونه ها و قالب ها و محتوای ویدئویی آنلاینر ازین پس درون تلوزیون آنلاینر قرار می گیرد. همچنین بخش نظرات تصویری کاربران آنلاینر به سایت افزوده شده است.

رادیو آنلاینر:

در این قسمت اعلامیه ها، آموزش ها و محتوای صوتی آنلاینر برای کاربران عزیز قرار می گیرد.

آخرین آپدیت محصولات:

قسمتی در سایت در نظر گرفته شده است برای نمایش آخرین بروزرسانی محصولات آنلاینر که برای استفاده کنندگان از قالب ها و افزونه های آنلاینر بسیار کاربردی است. با این خصوصیت کاربران از بروزرسانی قالب یا افزونه ای که استفاده میکنند اطلاع پیدا خواهند کرد.

آموزش ها و افزونه های ضروری وردپرس:

در این قسمت ها مطالب بسیار مفید و ضروری از جمله طریقه ی نصب قالب ها و... برای کاربران و استفاده کنندگان از قالب های وردپرسی قرار گرفته است. همچنین افزونه هایی که برای پیشرفت وبسایت شما در زمینه های مختلف از جمله سئو ضروری است. بخشی هم برای نمایش آخرین مطالب آموزشی و دوره های آموزشی آنلاینر در صفحه ی اصلی در نظر گرفته شده است. و در آخر قسمتی برای نمایش محصولات فروشگاه آنلاینر در وبسایت آنلاینر در قالب یک اسلایدر قرار گرفته است.


سربلند و پیروز باشید

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی