متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ شاهینم شاهین نجفی

نگاره | شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۸ ب.ظ | ۲ نظر

متن آهنگ شاهینم شاهین نجفی

من جمع نقیضینم البته که شاهینم

هم بد دهنو لاتم هم موعدب و موعمن

من جمع نقیضینم البته که شاهینم

هم بد دهنو لاتم هم موعدب و موعمن

هم جنسگرا تا ته زن بالا و بی دینم

من جمع نقیضینم البته که شاهینم

من جمع نقیضینم البته که شاهینم

هم قاتلو هم دزدم هم فاسدو عیاشم

هم قاطی و جو گیرم هم بزدل کلاشم

هم خار به چشمان یک عده قرمساقم

هم عاشق و روشنفکر هم سطحی و فحاشم

من جمع نقیضینم البته که شاهینم

من جمع نقیضینم البته که شاهینم

من جمع نقیضینم البته که شاهینم

من جمع نقیضینم البته که شاهینم

هم ضد زنو لمپن هم کول و فمنیستم

هم در پی سرمایه هم شر و آنارشیستم

هم در پی تحریک اذاعانه عمومی ام

هم دشمن مردم هم عادی و پوپولیستم

من جمع نقیضینم البته که شاهینم

من جمع نقیضینم البته که شاهینم

در شهر یکی کس را هوشیار نمیبینم

هم اهل دیالوگ هم گه طوطعه میچینم

موساد و ام آی سیکس

تاما و سی آی ای

با عینک گاندی و در فرمت پوتینم

من جمع نقیضینم البته که شاهینم

  • نگاره

نظرات (۲)

سلام؛
فک کنم میگه "زن باره" ..... در واقع همون " زن بازه " .... و البته اونجا هم " اذهان عمومی" میگه ؛ (فکر و ذهن مردم) .... خیلی باحالین ...؛ از همگی عذرخواهی میکنم. و ممنونم.
خیلی خفنه این آدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی