متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ خداحافظی عرفان

نگاره | پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۵۳ ب.ظ | ۵۷ نظر
متن آهنگ خداحافظی عرفان

موزیک مجبوری نی ولی توش بدجوری گیر کردیم
باهات لج بودیم میکردیم ما هرجوری ریسک
هرچیو داشتیم دادیم رفت آخر از پایدار دوتا داشیم رفتنو
عرفانو کاشتیم پا نیمکت بد تنهایی روانیم کرد
هعی فیلتر شد هعی صفحه رو بستن ولی هنو پی خبرا هستن
میدونم فنام بهم از اون عقبا وصلن
عقب نمیشینم ابدا اصلا مبادا سرد شم از خانه تا گور
ولی در نمیاد از کار تو پول حتی اگه بلد باشی کارتو خوب
حتی پاش بریزی ۱۰ سالتو دور

گفتم از نونه شب مهم تره و بود یهو میشه سی سالت میگذره چه زود
دیگه نیست بیست سالت نیست همه چی خوب
دیگه دیس میس یادت نیست سر چی بود
ببین کارنامه مو برو ببین چندتا کار دادمو ببین با کدوماش خاطره داری
زود میبرن از یاد آدمو
بمون دردارو بخر به جون بازم بخون اخمارو نده نشون
بمون حرفاتو بزن بهشون ولی بدون اتکا نکن بهشون

دبی دم پام ایران نمیشه بیام دلم تنگه فامیلام
تیم قدیم اونا همه امریکانو تیم جدید هر جا میرم بام میان
از طریق موزیک با هم رابطه داشتیم مثه دوتا دوست واسه ی هم خاطره ساختیم
گاهی شک میکنم که این رابطه جاش نیست یا دنیایی که به خاطرش ساختیم
سعی میکنم بکوبم بسازم نیستارو سعی میکنم بمونم پا به پا بیست سالو
سعی میکنم بخونم کامنتا اینستارو
سعی میکنم بمونم یادگار ریسکا
دیگه نمیگیره انشاش بیست
دردی که به این سینه انداختیش
عرفان مثه دورانش با ای پلاس نیست
گاهی وقتا دنیا جایه احساس نیست
احساسو قبر میکنم جور دیگه حالو روزم خوب میشه
احساسو قبر میکنم موزیک کور میشه خورد میشه آرزومم دور میشه
احساسو قبر میکنم جور دیگه حالو روزم خوب میشه
احساسو قبر میکنم موزیک کور میشه خورد میشه آرزومم دور میشه
یه مشت پولداره کدر خس نمیخوام یکی بهم بده ره به ره خط
میخوام پله پله برم لول بعد مهم نیست حرفایی که این جغله زد
پشه زرد پشه زد خورد خونم بند اومد از زخم خشک شد بعدم همشون زد کشت
مثه برگایه پاییز زرد خشک
اگه از درد گفته از حادثه از فقر گفته نونو به نرخ روز بد خورده
ارزش داره اگه از قلب گفته حرفا همه مفته چونکه ما همه جفته
همه قفلت همه مبصر گیر میدن دم صف صبح بهت
ببخشید ولی من رفتم خداحافظی کردم از شهرم
خداحافظی کردم از قلبم خداحافظی کردم از نسلم
خستمه نمیشه پسرفت کرد بسمه نمیشه دست دست کرد
عشقت همه وقتتو مصرف کرد بعدم یکدفعه حق تو از دست رفت
مسیج نده نگو رپو ترک نکن رو عکسایه دشمنا منو تگ نکن
از همه بیشتر کردمو تک تکو میشناسم میگم چاغالنو شک نکن
آلبوما ویدئو کنسرت بلاگو گراف کنسرت باز اینارو میدیو پز بهت
میکنن نگذره یه روزه خوش بهت
احساسو میبندم برا زندگیه بهتر به ظاهر میخندم اما ضد اینه حسم
قلبمو میکشم الان زندگیه بهتر فراموش میکنم دنیا آرزومو له کرد
احساسو میبندم برا زندگیه بهتر
به ظاهر میخندم اما ضد اینه حسم
قلبمو میکشم الان زندگیه بهتر
فراموش میکنم دنیا آرزومو له کرد
بمون دردارو بخر به جون بازم بخون اخمارو نده نشون
بمون حرفاتو بزن بهشون ولی بدون اتکا نکن بهشون
من باید قولمو بشکنم فریادمو همه بشنون
من باید قولمو بشکنم هر آهنگو همه بشنون

  • نگاره

نظرات (۵۷)

چرت بود
بد نبو فقط اون یه تیکش خوب بود که میگف خستمه نمیشه پسرفت کرد 
akhe nazi to az rap chi mifahmii ke miay inja tez midi ?
khare gav :)
N1 BooD
گریه ادمو در میاره خداحافظیش 

اهنگ جاده :یادمه میگفتن از این کار نون شب در نمیخوریم / نمیدونن این کار از نون شب برار مهم تره 

اهنگ خداحافظی : گفتم از نونه شب مهم تره و بود یهو میشه سی سالت میگذره چه زود دیگه نیست بیست سالت نیست همه چی خوب دیگه دیس میس یادت نیست سر چی بود ببین کارنامه مو برو ببین چندتا کار دادمو ببین با کدوماش خاطره داری زود میبرن از یاد آدمو 
واقعا عااااااااالی بود اشک آدمو درمیاره من ک خیلی ناراحت شدم  
نازی خانوم تو که از رپ هیچی حالیت نیست نیا اینجا کامنت بذارو تز بده
خیلی احساسی بود ، ناراحت شدم از رفتنش ، لامصب اشکمو دراورد.  مرسی از عرفان
وای خیلی خوب بود. ولی خیلی ناراحتم که خدافظی کرد. خیلی دوسش دارم. 😥

لطفا وقتی چیزی از رپ نمیفهمین نظر ندین 
طرف اندازه سنت تجربه داره اخه 
عالی بود موزیکش .....

واقعا چرت بود
محمد درست صحبت کن ، یکمم متنشو درک نکردی؟ ، به قول سعید طرف اندازه ی سنت تجربه داره :|

داش عرفان عالی بود ولی حیف واقعا حیف خیلی ناراحت شدم اخه هستی تو میدونی رپ چیه برو همون تتلو گوش بده

همه حرفشو زد

ولی کاش میشد بمونه

ولی...

چرت شما هاید و جد و ابادتون

مادر سگا اون موقع که پستونک میخوردید عرفان رپ میکرد

khob akhe inai ke migan chert bood chi mifahmid az rap
Erfan bere  man chi gosh bedam 

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(((((((
ببین کارنامه مو برو ببین چندتا کار دادمو ببین با کدوماش خاطره داری

taghriban mishe goft hamash
 حیف عرفان کاش نمیرفتی خیلی عالی بود 
خیلی این اهنگش توپ بود 
شاخ بود
Halam gerefte shod .... kash mimoond. 
عااااااالی بود:)
نره خواهشن:(((((((
نشون میده واقعا روی این آهنگ کار کرده.. عالی بود ولی حیف که خداحافظی کرد...
واقعا حیف شد..من عاشق آهنگای عرفان بودم کاش نمیرفت واقعا جالب بودن

(مسیج نده نگو رپو ترک نکن رو عکسایه دشمنا منو تگ نکن
از همه بیشتر کردمو تک تکو میشناسم میگم چاغالنو شک نکن)

اینا رو به اونایی میگه که تو فیسبوک و اینستاگرام هی پشت سرش حرف درمیارن خب ناراحت میشه دیگه!!
کس خارو مادر خای مالایی که هم اینجا هم جاها دیگه کس شر گفتن...

پایدار تا پای دار


ایول خدایش ترکوند،کاش عرفان هم مث تتلو قهر کرد دوباره بیاد
Vaqean mareke bod🙈❤
😍Mn kh erfan ro dos drm😘
😱Chera khodafezi krd akhe😥
😣Narahat shodm😢
خب شما خانم نازی شما هم هیچی از رپ نمی فهمی چرا الکی نظر میدی 

holly molly
لایک فوق العاده بود
اوتایی که میگن چرت بود لطفا شکایت و حرفاتون رو ببرید جای دیگه بزنید.هر کی این آهنگ رو دوست داره نظر بده.متاسفم.مرسییی کلی
این آهنگ و انعکاس خیلی عالین
پایدارررررر= عرفان
چرا دیگه نمیخواد اهنگ بخونه؟ تروخدا جواب بدین12552
واقعا اشک ادمو در میاورد،
عاااالی بود خیلی خوب بود نصف مبهمات رو گفته توش
اخر از پاى دار دو تا داشیم رفت 😭😭😭😭
دوست میدااااارم 
erfan eshqame vaqti xodafezi kard kheili gerye kardam vaqean narahat shodam ba ahangash hal mikardam kheili ghashang boooood
be khatere oon zane avizie ashqalesh xodafezi kard kash zanesh mimord
taghcire sogand bood ke raft ba leito khoond taze be nazare man tataloo goh tarin adame mojoode ke rafte too inesta be jj harf zade
عالی یود دوست دارم عرفان  
اونایی که میگن چرته شما ها که هیچی از رپ نمیدونید پیلیز نظر ندید ..
  • واقعا برات مهمه
  • عالی بود من که با اهنگ ادم نمیشه که با لیتو خونده خیلی خاطره دارم هم خاطرات خوب هم بد 
    کاش نمی رفت واقعا ناراحت شدم
    کسایی ک میاید اینجا از خودتون تز میدید ک چرت بود.کسی شماها رو مجبور نکرده رپ گوش بدین وقتی از رپ هیچی حالیتون نیس.ب درد افرادی مثه شماها همون امثال تتلو میخورن .عرفان جونم حیف شد ک رفتی.من هروقت این اهنگو گوش میدم گریم میگیره.ما هووادارتیم لطفا برگرد و از کوری چشم افرادی ک میگن چرت بود بازم اهنگ بخون.
    salam rofaqa man erfan paydaram hame cm tatoono khoondam va vaqean bash enerzhi mosbat gereftam  dametoon garm   ishala  paya o gdaal o taham o baghye barobach in lotf o cm jobran konan ba ahangashoon in ghalb paydari ro hefz konan  ..... chaker paydar ta paye dar
    سلام داش عرفان  امیدوارم همیشه موفق و چیروز در زندگیت باشی دادا
    salam ahmad dadash  salamat bashi
    مایییییی  باورم نمیشه عرفان پایدار عزیزم جوابمو داد   داداش خیلی مشتی هستی
    dadash ma honarmanda khaltori nisim k havasemon b fanamoon has
  • ساسان مانکن زاده
  • oy erfane ma khaltori ya toye hNNN KIR  bood rade hichkas bood?
    تو برو همون ترتیبه دنیاتو بده مرتیکه دنیا ندیده  کوووجا بودی تو؟
  • ساسان مانکن زاده
  • boro gomshoo amoooiii  ki ba to zer zd vakhty 2 ta honarman harf mizann to inja chi zer mizani
    oy ba fanem khoob harf bezn martike namak b haroom ta nanada dash ahmad man nokaretam
  • ساسان مانکن زاده
  • erfan man goh khordm bebakhsh dada
     a mast bokhor sir shi
    karede kososher
    Very good. ای کاش نمی رفت.هروقت اینو گوش می دم،حالت بغض به من دست داد

    کاش برگرده😔 رپ بدون خورشید معنایی نداره���😿😿😞😣😢😢😓😥😭😂
    واقعا عالی بود.
    I love you Erfan

    سلام،واقعا عالی بود باریکلا خوشم اومد حیف ک رفت ولی اهنگش ریتمه خیلی سختی داره عالی درش اورده لایک
    فقط اونجاست که که میگه دبی دم پان ایران ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی