متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ شمال معین

نگاره | جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ب.ظ | ۲۴ نظر

متن آهنگ شمال معین

هوا ابری و من با چشمای تر
دوباره بدون تو میرم سفر
شبیه یه تصویر بی حس و حال
دوباره بدون ِ تو میرم شمال
با من حسرت پرسه تو اسکله
کنار تو و کمترین فاصله
با من عادت غرق ِ دریا شدن
به عشق تو و توو دلت جا شدن

کدوم ساحل دنج پهلوی تو
بشینم پی ردی از بوی تو
صدف تا صدف موج ِ غم با منه
دل تنگمو صخره پس میزنه

کدوم ساحل دنج پهلوی تو
بشینم پی ردی از بوی تو
صدف تا صدف موج ِ غم با منه
دل تنگمو صخره پس میزنه

    ♫♫♫

چه وقتی کجا قایق لحظه هام
منو میبره تا رسیدن به ماه
شمال و غروب و مُعمای تو
کدوم روز خوب ِ تماشای تو
امان از نم ِ جاده و بغض من
میبارم برای سبک تر شدن

کدوم ساحل دنج پهلوی تو
بشینم پی ردی از بوی تو
صدف تا صدف موج ِ غم با منه
دل تنگمو صخره پس میزنه

  • نگاره

نظرات (۲۴)

  • امیر از مازندران
  • آهنگ فوق العاده زیباست و همینطور ترانه ، ویدیو هم خوب بود فقط بنظرم اگر استاد هنگام اجرای ویدیو کمی با حس بیشتر اجرا میکردن و لب میزدن بهتر بود ، همون طور که قبلا هم در جایی کامنت گذاشته بودم فقط سبیل به استاد میاد و بس، نه بدون سبیل نه با ریش هیچکدوم به استاد نمیاد ، خواهشا اطرافیان استاد در این موضوع دقت کنن چون این قضایا در ایران داره اثر منفی میذاره به هر حال چهره همیشگی استاد خودش یه برند بود مثل ریش ستار حالا شما فکر کن ستار بخواد ریش پروفسوری بذاره یا اصلا همشو بزنه،ببین چی میشه ، درهر حال من که عاشق همیشگی استاد معین عزیزم هستم و همیشه برای خودشون و خانوادشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم ، منتظر آهنگ سنتی ایشون هم هستیم.
    استاد همیشه عالی بوده و هست هم وقار داره و هم متانت و سنگینی . همیشه از سبک بازی دوربوده .ولی ریش خیلی  بهش میاد . به امید روزی که استاد به ایران برگرده .
    عزیز منی معین جان صدات جاودانست استاد
    استاد معین همیشه تو قلب طرفدارانش هست و هیچگاه این ماسائل جزئی و ظاهری نمی تونه خللی در محبت و همدلی طرفداران تاثیری بگذارد .
    قدرمسلم این است که هنر ویژه ایشان و تحریر های ملکوتی و جاودانه ایشان همیشه دل عاشقانش را میلرزاند و هر روز بیشتر از همیشه عاشقتر می شوند.
    این آهنگ لرزه به اندام موسیقی ایران انداخته و هنوز به دو هفته نرسیده در رادیو جوان بالغ بر 1.6میلیون بار بازدید داشته است .
    با من عادت غرق دریا شدن
    به عشق تو و تو
     دلت جا شدن
    عالی بود استاد بزرگوار.من این اهنگو اولین بار امروز گوش دادم تو تلویزیون.اما همین که اهنگ شروع شد اشکام سرازیر شد.شما منو یاد پدرم میندازین.پدر من در حیاتن.ولی من بینهایت دلتنگش هستم وقتی ازم دور میشه.دیشب سر یه قضیه منو پدرم کنار هم انقد گریه کردیم.ولی خدا شما رو حفظ کنه.شما خدای احساسید.آهنگاتون هیچ وقت از مد و قدمتش نمیوفته.هر کسی رو به وجد میاره.انشاالله خدا شما رو برای ما ایرانیان و جهانیان حفظ کند ای اسطوره ی وقار و متانت.راستی پدرم خیلی شمارو دوس داره
    سلام استادمعین باریش خسته ترن ریش بهشون میادبالاخره ایشون هم پیرشدن واین ریش سفیدبرای ما طرفداران نشانه ی یک عمر خاطره اس بااهنگاشون اهنگ وموزیک ویدئو عالی
    واقعا که لقب "استاد" برازنده سلطان صدا، معین عزیزه و بس!

    سلام بسیار زیبا صدای استاد فقط صدف تاصدف یعنی چی؟

     

    عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییی بود واقعا لقب استاد برازنده ایشونه
    عالی عالی عالی به امید اینکه شما بیاید ایران
    همین و بس ....

    عاشق صداتم

    سلام استاد.با آرزوی سلامتی وطول عمر برای شما امیدوارم روزی کنسرتی با شکوه وبزرگ دراستادیوم آزادی باحضور طرفدارانتون برگزارکنیم وهمگی سرمست از شادی ولذت شویم.

    واقعا صدای معین جادوییه

  • محسن ، از تبار بختیاریها
  • درود فراوان بر استاد گران قدر
    متن ترانه های استاد به قدری روح پرور و زیبا هستند که وقتی با نوای حنجره ی استاد خونده میشن ، روح ما هنر دوستان رو به پرواز وا میداره.
    صدای استاد یک صدای جاودانه هست . من وقتی آهنگ های استاد رو هدیه ی روح میکنم ، و با صدای نا  زیبای خودم ، برای دل خودم همخونی و نجوا میکنم
    مییییییییییییرم به خاطراتم....به لحظه های خوشی که داشتم    و با صدای استاد اون خاطرات رو و اون یادها رو برای خودم ساختم...دوباره برای من زنده میشن و لذت میبرم.
    آهنگ خیلی قشنگی بود😊👌و بسیار باحساس خونده شده بود...
    مث همیشه عالی ✌
    صدای آسمانیت همیشه پاینده استاد سنگین متین زنده باد.به امید زیارتت در ایران و کردستان 
    سلام، من  عاشق  معین و صدای مخملیشم،صداش منو دیوونه میکنه، خیلی با احساس میخونه، خدا بهش عمر بده.
    فوق العاده ی





    فقط همین

    امیدوارم همیشه وتند تند برای ما از این اهنگای بااحساس بخونید دوستتون دارم
    جز معین وقت نمیزارم چیزی دیگر گوش کنم
    قربونت برم عزیزم معین جان
    ب قول دوستمون ک تحریراش ملکوتی و استثنایی هست و آدم و ب وجد میاره.. 
    حیف این صداها ک برن و دیگ امثال این اساتید نمیان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی