متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن میخوامت فرشید امین

نگاره | شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ میخوامت فرشید امین

یه نگاه تو واسم عزیزم عشقو زندگیمه تو رو دوست دارم از ته دلم این دیوونگیمه
میدونم که تو حرفِ دلمو نگفته میخونی بگو عاشقی از ته دلت با دلم می مونی
نگاهتو خنده هاتو اون هواتو دوست دارم میخوامت
فضاتو با تمومه لحظه هاتو دوست دارم میخوامت
نگاهتو خنده هاتو اون هواتو دوست دارم میخوامت
فضاتو با تمومه لحظه هاتو دوست دارم میخوامت



عاشقت شدم مست تو منم تو برام عزیزی تو رو دوست دارم میمیرم اگه اشکی تو بریزی
شیرینه منی به چشمای من گیر اون نگاهتم هر جا که میرم تو رو میبینم تو حالو هواتم

نگاهتو خنده هاتو اون هواتو دوست دارم میخوامت
فضاتو با تمومه لحظه هاتو دوست دارم میخوامت

نگاهتو خنده هاتو اون هواتو دوست دارم میخوامت
فضاتو با تمومه لحظه هاتو دوست دارم میخوامت


  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی