متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن اهنگ هندسه از چارتار

نگاره | دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

متن اهنگ هندسه از چارتار


هر گوشه ای از شور ِ آواز ِ من پیدا میشود
قصیده ی ِ تو
نور ِ باور ِ پرواز ِ تا به ناکجا تابیده شد به جام
زدیده ی ِ تو
طلوع ِ نگاه شروع ِ شراب از مختصات ِ
نام ِ توست
ایمان ِ من در حلقه ی ِ هندسه ی ِ اندام ِ توست
ایمان ِ من در حلقه ی ِ
هندسه ی ِ اندام ِ توست
.
.
.
نامت از اذل شکفته بر لب نقره میزند
رُخ ِ.تو برشب
کاش این ماجرا به سر نیاید
شاهی بی گمان به مسند ِ دل نجوا میکنی
امید ِ ساحل
کاش این ماجرا به سر نیاید
طلوع ِ نگاه شروع ِ شراب از مختصات ِ
نام ِ توست
ایمان ِ من در حلقه ی ِ هندسه ی ِ اندام ِ توست
ایمان ِ من در حلقه ی ِ
هندسه ی ِ اندام ِ توست
.
.
.
ببار ای ابر ِ می اندود ِ من مستانه ــَم کن
بسوز اندیشه را از بیخ و بن
دیووانه ــَم کن
چو رودی بر روانم شو روان اِی دولت ِ شعر
بکن تن را زمن من را زجان
جانانه ــَم کن
 ببار ای ابر ِ می اندود ی من مستانه ــَم کن
بسوز اندیشه را از بیخ و بن
دیووانه ــَم کن
چو رودی بر روانم شو روان اِی دولت ِ شعر
بکن تن را زمن من را زجان
جانانه ــَم کن

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی