متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن اهنگ شیدایی علی لهراسبی

نگاره | سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر
متن اهنگ شیدایی علی لهراسبی
 
هنوز عادت به تنهایی نـــــــدارم
باید هر جوریه طاقت بیــــــــارم
اسیرم بین عشق و بی خیالی
چه دنیای غریبی بی تو دارم
میترسم توی تنهایی بمیـــــرم
کمک کن تا دوباره جون بگیــــرم
یه وقتایی به من نزدیکترشــو
دارم حس میکنم ازدست میــرم
***
نمیترسیـــ ببینیـــ برای دیدن تـــو ،یه روز از درد دلتنگیـــ بمیــــرم
تو که باشی کنارمـــ میخوام دنیا نباشه ، تو دستای تو آرامش بگیـــرم
بگو سهم من از تـــو چی بوده؟ غیر از این تب! کیو دارم بجز تنهایی امشبــــ
میخوام امشب بیوفتهـــ به پای تو غرورم ، نمیتونم ببینم از تو دورم
***
دارم تاوان دلتنگیمــو میــدم
کنار تو به آرامش رسیـــدم
بیا دنیامو زیبا کن دوبــاره
خدایا از تو زیباتر ندیــــدم
***
نمیترسیـــ ببینیـــ برای دیدن تـــو ،یه روز از درد دلتنگیـــ بمیــــرم
تو که باشی کنارمـــ میخوام دنیا نباشه ، تو دستای تو آرامش بگیـــرم
بگو سهم من از تـــو چی بوده؟ غیر از این تب! کیو دارم بجز تنهایی امشبــــ
میخوام امشب بیوفتهـــ به پای تو غرورم ، نمیتونم ببینم از تو دورم

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی