متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ یکی یدونه آرش رستمی

نگاره | يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ یکی یدونه آرش رستمی


هر کی دیده منو میدونه چقد عاشقتم دیوونه
حتی یه غریبه میتونه عشقو از تو چشام بخونه
عشقی که تو دلم میزنه حسی که همیشه با منه
قلب من داره داد میزنه میگه وقت عاشق شدنه
یکی یه دونه ی قلب عاشقمی با دلم چیکار میکنی تو
عاشقت شدم چی تو چشماته که دلو بیقرار میکنی تو
یکی یه دونه ی قلب عاشقمی با دلم چیکار میکنی تو
عاشقت شدم چی تو چشماته که دلو بیقرار میکنی تو
دلو بیقرار میکنی تو
عشق من هستی دلو بستی به دلم نشستی
به گردن آویز من اسمت میگه با من هستی
به عشق تو خواب ندارم شبا تا صبح بیدارم
دست خودم نیست بخدا اینقد که دوست دارم
اینقد که دوست دارم
یکی یه دونه ی قلب عاشقمی با دلم چیکار میکنی تو
عاشقت شدم چی تو چشماته که دلو بیقرار میکنی تو
یکی یه دونه ی قلب عاشقمی با دلم چیکار میکنی تو
عاشقت شدم چی تو چشماته که دلو بیقرار میکنی تو
دلو بیقرار میکنی تو
عشق من هستی دلو بستی به دلم نشستی
به گردن آویز من اسمت میگه با من هستی
به عشق تو خواب ندارم شبا تا صبح بیدارم
دست خودم نیست بخدا اینقد که دوست دارم
اینقد که دوست دارم
یکی یه دونه ی قلب عاشقمی
قلب عاشقمی
قلب عاشقمی
قلب عاشقمی
یکی یه دونه ی قلب عاشقمی
قلب عاشقمی
قلب عاشقمی
قلب عاشقمی

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی