متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ یه آدم جدید رضا شیری

نگاره | شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ یه آدم جدید رضا شیری

یه آدمه جدید اومد تو زندگیم قول داده بشه کل زندگیم
یه آدم عجیب عوض کرده منو تو چشام نگاه کرد و گفت که نرو

یه آدمه جدید اومد تو زندگیم رفته تو قلبمو شده زندگیم
یه آدمه مثبت و خیلی مهربون بیا جونم واسه تو فقط بمون

یه آدمه جذاب یه عشقه تازه من اونو میخوام بی اندازه
یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هر جوری که باشه

یه آدمه جذاب یه عشقه تازه من اونو میخوام بی اندازه
یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هر جوری که باشه

من نمیرم آخه پاکه دلت تو رو ندیدن خیلی مشکله

بدونه تو دیگه سخته برام با تو باشم حله مشکلام

یه آدمه جذاب یه عشقه تازه من اونو میخوام بی اندازه
یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هر جوری که باشه

یه آدمه جذاب یه عشقه تازه من اونو میخوام بی اندازه
یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هر جوری که باشه

یه آدمه جذاب یه عشقه تازه من اونو میخوام بی اندازه
یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هر جوری که باشه

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی