متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ یهویی علی عبدالمالکی

نگاره | دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ | ۵ نظر

متن آهنگ یهویی علی عبدالمالکی

اصلا یه دفعه ای شد که گفتم می خوامت

دست خودم نیست که هر روز می پامت

خیلی دوست دارم دستاتو بگیرم

اگه اشاره کنی من برات میمیرم میمیرم

اصلا یهویی شد چشمام تو چشمت افتاد

اصلا یهویی شد خدا تو رو بمن داد

اصلا یهویی شد که تو دلم نشستی

ممنونم که چشاتو روی همه بستی

یهویی عزیز دلم شدی

یهویی تو همه کسم شدی

یهویی مهرت به دلم نشست

یهویی خود نفسم شدی

یهویی عزیز دلم شدی

یهویی تو همه کسم شدی

یهویی مهرت به دلم نشست

یهویی خود نفسم شدی

اصلا یه دفعه ای شد که گفتم می خوامت

دست خودم نیست که هر روز می پامت

خیلی دوست دارم دستاتو بگیرم

اگه اشاره کنی من برات میمیرم میمیرم

اصلا یهویی شد چشمام تو چشمت افتاد

اصلا یهویی شد خدا تو رو بمن داد

اصلا یهویی شد که تو دلم نشستی

ممنونم که چشاتو روی همه بستی

یهویی عزیز دلم شدی

یهویی تو همه کسم شدی

یهویی مهرت به دلم نشست

یهویی خود نفسم شدی

یهویی عزیز دلم شدی

یهویی تو همه کسم شدی

یهویی مهرت به دلم نشست

یهویی خود نفسم شدی

  • نگاره

نظرات (۵)

دمتون گرم
عالیههههههههههه
  • سحرجوووووووووووووون
  • بابا دمت گرممممممم یهویی عالیه
  • سحرجوووووووووووووون
  • اگرامکانش هست کد پیشوازشم بذارید ممنونم
    محشرررره دمت  گرم علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی