متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ گل گلدون من

نگاره | سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۰۱ ب.ظ | ۱ نظر

گل گلدون من شکسته در باد
تو بیا تا دلم نکرده فریاد

گل شبو دیگه شب بو نمیده
کی گل شبو رو از شاخه چیده

گوشه آسمون پر رنگین کمون
من مثل تاریکی تو مثل مهتاب

اگه باد از سره زلف تو نگذره
من میرم گم میشم تو جنگل خواب

گل گلدون من ماه ایوون من
از تو تنها شدم چو ماهی از آب

گل هر آرزو رفته از رنگو بو
من شدم رود خونه دلم یه مرداب

آسمون آبی میشه
اما گل خورشید
رو شاخه های بید
دلش میگیره

دره مهتابی میشه
اما گل مهتاب
از برکه های آب
بالا نمیره

تو که دست تکون میدی
به ستاره جون میدی
میشکفه گل از گل باغ

وقتی چشمات هم میاد
دو ستاره کم میاد
میسوزه شقایق از داغ

سیمین غانم


  • نگاره

نظرات (۱)

سلام ممنون که این اهنگ را در سایت گذاشتید دوستم یک بار این اهنگ را زده لود  و گفت متن ناپیدا کن تا باهم بخونیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی