متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ گلدون محسن چاوشی

نگاره | يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ گلدون محسن چاوشی 

من یه گلدون پر از گل بودم وزرش چشم تو پاییزم کرد

عشقمون عشق به دست آوردنت با همه دنیا گلآویزم کرد

مردم از تشنگی اما لب تو یه اتش به خنده دعوتم نکرد

بین این اومده ها و رفته ها هیچ کس مثل تو اذیتم نکرد

سر این سفره هنوزم یه نفر روز و شب منتظر مهمونه

مطمئن باش کسی قادر نیست منو از عشق تو برگردونه

سر این سفره هنوزم یه نفر روز و شب منتظر مهمونه

مطمئن باش کسی قادر نیست منو از عشق تو برگردونه

تکست آهنگ گلدون محسن چاوشی

اگه دوست نداشتی رنجوندنمو هیچ وقت از تو نمیرنجیدم

اگه زندگی میکردی با من زندگیمو به تو میبخشیدم

نبین امروز دارم به خاطرت دردمو توی خودم میریزم

تو فقط اشاره کن ببین چطور همه دنیا رو بهم میریزم

سر این سفره هنوزم یه نفر روز و شب منتظر مهمونه

مطمئن باش کسی قادر نیست منو از عشق تو برگردونه

سر این سفره هنوزم یه نفر روز و شب منتظر مهمونه

مطمئن باش کسی قادر نیست منو از عشق تو برگردونه


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی