متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ کجایی علی ارشدی

نگاره | چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ کجایی علی ارشدی

دوباره گمت کردمو این دفعه دیگه نا امیدم که پیدا بشی
دارم خودخوری میکنم که چرا نزاشتم توو دنیای من جا بشی
تو رو از خودم دور نگه داشتمت که عشقت بهم چند برابر بشه
نفهمیدم اینجوریم ممکنه که دستات ازم دور دورتر بشه
کجایی ببینی دچار یه حس پشیمونیم
یه دریا از آتیش به عمق یه خواب زمستونیم
کجایی عزیزم که تنهایی سمتم سرازیر شده

توو قلبم جای خالیت با طوفان دلتنگی درگیر شده
از هر طلوعی تا هر غروبی توو ذهن من همیشه
از روی عادت ساعت به ساعت اون روزا دوره میشه
نه راه فراری از این غصه هست نه میشه زمانو عقب کشید
فقط کاش یه جایی یه بار دیگه مسیرای ما باز به هم میرسید
کجایی ببینی دچار یه حس پشیمونیم
یه دریا از آتیش به عمق یه خواب زمستونیم
کجایی عزیزم که تنهایی سمتم سرازیر شده

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی