متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ کجایی ایمان غلامی

نگاره | يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ کجایی ایمان غلامی

چشمای عاشق کش تو دست دلو رو میکنه

دست خودم نیست اخه چشمای تو جادو میکنه

حرفای من گفتنی نیست از دل خسته چی بگم

با تو نگم غیر تو من درد دلو با کی بگم

رفیق شبای منو گریه هامی گرفته دل من کجایی

تو بودی و من بودم و یک خیابون منو عطر موهات تو بارون

شونه ی تو چتر منه وقتی که بارون میزنه

رویای بارونیه من با تو فقط خیس شدنه

داغ نبودت مثه تب میسوزونه جون و تنم

از ته دل داد میزنم عاشقتم من عاشقتم

چشمای عاشق کش تو دست دلو رو میکنه

دست خودم نیست اخه چشمای تو جادو میکنه

حرفای من گفتنی نیست از دل خسته چی بگم

با تو نگم غیر تو من درد دلو با کی بگم

رفیق شبای منو گریه هامی گرفته دل من کجایی

تو بودی و من بودم و یک خیابون منو عطر موهات تو بارون

شونه ی تو چتر منه وقتی که بارون میزنه

رویای بارونیه من با تو فقط خیس شدنه

داغ نبودت مثه تب میسوزونه جون و تنم

از ته دل داد میزنم عاشقتم من عاشقتم

چشمای عاشق کش تو دست دلو رو میکنه

دست خودم نیست اخه چشمای تو جادو میکنه

حرفای من گفتنی نیست از دل خسته چی بگم

با تو نگم غیر تو من درد دلو با کی بگم

رفیق شبای منو گریه هامی گرفته دل من کجایی

تو بودی و من بودم و یک خیابون منو عطر موهات تو بارون

شونه ی تو چتر منه وقتی که بارون میزنه

رویای بارونیه من با تو فقط خیس شدنه

داغ نبودت مثه تب میسوزونه جون و تنم

از ته دل داد میزنم عاشقتم من عاشقتم

چشمای عاشق کش تو دست دلو رو میکنه

دست خودم نیست اخه چشمای تو جادو میکنه

حرفای من گفتنی نیست از دل خسته چی بگم

با تو نگم غیر تو من درد دلو با کی بگم

رفیق شبای منو گریه هامی گرفته دل من کجایی

تو بودی و من بودم و یک خیابون منو عطر موهات تو بارون

شونه ی تو چتر منه وقتی که بارون میزنه

رویای بارونیه من با تو فقط خیس شدنه

داغ نبودت مثه تب میسوزونه جون و تنم

از ته دل داد میزنم عاشقتم من عاشقتم

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی