متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ کابوس شهاب مظفری

نگاره | پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ کابوس شهاب مظفری

 هواست پرت چشماش بود دیدم نزدیکشی مردم

تا رفتی توی اغوشش گرفت قلبم زمین خوردم

برای اولین بوسه ازتون عکس میگیرم

توی دوربینم انگاری دارم کابوس میبینم

تو رفتی اما یادت نیست یه روزی من

جای اون بودم

نیومدم کنارت نیومدم کنارت چون به

فکر ابروم بودم

 هواست پرت چشماش بود دیدم نزدیکشی مردم

تا رفتی توی اغوشش گرفت قلبم زمین خوردم

برای اولین بوسه ازتون عکس میگیرم

توی دوربینم انگاری دارم کابوس میبینم

تو رفتی اما یادت نیست یه روزی من

جای اون بودم

نیومدم کنارت نیومدم کنارت چون به

فکر ابروم بودم

 هواست پرت چشماش بود دیدم نزدیکشی مردم

تا رفتی توی اغوشش گرفت قلبم زمین خوردم

برای اولین بوسه ازتون عکس میگیرم

توی دوربینم انگاری دارم کابوس میبینم

و رفتی اما یادت نیست یه روزی من

جای اون بودم

نیومدم کنارت نیومدم کنارت چون به

فکر ابروم بودم

 هواست پرت چشماش بود دیدم نزدیکشی مردم

تا رفتی توی اغوشش گرفت قلبم زمین خوردم

برای اولین بوسه ازتون عکس میگیرم

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی