متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ چشمک مجید یحیایی

نگاره | جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ چشمک مجید یحیایی

نگاهایه مبهوته من به پنجره شاید دوباره بگذره

شاید دوباره بگذره , شاید دوباره بگذره

با یه چشمک دلمو آب میکنه منو بی تاب میکنه

منو بی تاب میکنه این دلمو آب میکنه

تا کی باید نگاش کنم این دلمو فداش کنم

تا کی باید رو شیشه ها اسمشو حکاکی کنم

بگو دلم آروم بگیر شاید دوباره دیدمش

نمیتونم به شوقه اون این شیشه رو ببوسمش

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

این عاشقه خجالتی آخ که چقد سر به زیره

به یاده عشقه شیشه ای همش بهونه میگیره

جرعت دادم به این دلم تا بدونی

بیامو داد بزنم کجایی عشقه شیشه ای

کجایی عشقه شیشه ای , کجایی عشقه شیشه ای

نگاهایه مبهوته من به پنجره شاید دوباره بگذره

شاید دوباره بگذره , شاید دوباره بگذره

با یه چشمک دلمو آب میکنه منو بی تاب میکنه

منو بی تاب میکنه این دلمو آب میکنه

نگاه من به چشم تو بدجوری خرده گرفت

قلبم حالا بی هیچ گله عاشقه ساز این دله

دنیایه پشت پنجره یه حسه خواستنی شده

این عشق شیشه ای برام تمومه زندگیم شده

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی