متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ چرا امیر تتلو

نگاره | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۵ ب.ظ | ۳ نظر

متن آهنگ چرا امیر تتلو

متن آهنگ چرا امیر تتلو , تکست آهنگ چرا امیر تتلو , شعر آهنگ چرا امیر تتلو

چرا..چرا..ها..ها..هاا

من چرا چاقو گذاشتم تو کمرم
چرا استرس دارم چرا ترس و از رو نبرم
چرا هنو دلهره هست تو بدنم
چرا توهما منو از تو زدنم
چرا اومده هرچی انگشته و دست رو من
مگه نمیبینی مستو من
اونم حواسش بود هم منو دید از قصد اومد
آدما میزنن هرجا یجور بی رحمن
تورو نمیبیننت اما یه روز
چرا باس حس بره دل دل اینهمه منتظره چی ام من
چرا باز اسپره فلفل جیبمه خب برا چی میجنگم
چرا مگه جنگله
چرا هرکی عینه ما نی  یه لجنه انگله

چقد بده خدایی
چرا انقده قضاوته مگه خداییم
چرا تو خونه ی من ددیگه برا تو جا نی
مگه خالق ِ همه ی خونه ها خدا نی

چرا نمیدیم بینمون یه تازه ورود راه
چرا نمیفهمیم داره غروب راه
چرا هی همو تنها میذاریم
بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه
چرا نمیدیم بینمون یه تازه ورود راه
چرا نمیفهمیم داره غروب راه
چرا هی همو تنها میذاریم
بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه
چرا ضربان قلبم بالاست چرا دلهره
چرا..چته چه مرگت شده
چته چه مرگت شده
چرا از محبت خالی شدیم با اینکه دل پره
چرا..چته چه مرگت شده
چته چه مرگت شده

دره خونه وامیستم امید نیست برم تو
خونه تاریکه چرا همه چیز من کو
اون همه چیز من بود
همه چیز من بود
چرا تا اینو فهمید یهو قدو ولو
چرا زد شیکوندش همه پلای پشتو
چرا یهو چطورشد
چرا ندید جلوشو

چرا نمیدیم بینمون یه تازه ورود راه
چرا نمیفهمیم داره غروب راه
چرا هی همو تنها میذاریم
بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه
چرا نمیدیم بینمون یه تازه ورود راه
چرا نمیفهمیم داره غروب راه
چرا هی همو تنها میذاریم
بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه

با قلب شیر سر به زیر جنگ دیو رفتم
محو این بردگی تو صحنه گیر کردم
هرچی پیش رفتم و تو ذره بین کردم
دویید بازم مقصد..دویید بازم مقصد
چه کرد این پسرک ولگرد
تو ورود ممنوع های یه طرفه هی رفت
خاموش کرد این جهنم ساکت و سیلم
من زنده ام روی پله های نفرت تا انتهای ذهنم
این دیوونه هی رفت چت زده تو برف
چند هزارو یک شب
ترسامو از بین بردم
میوزیک تمام زندگیمونو بهش وسواس دارمو حرصم خوردم
حسم محرز
اسمم کهنست
چشمم پر برق
هی سخت تر شدو من لذت بردم
انقد مُردم فرشته ها بهم گفتن بشکن
من شکستم تو عشقم
چرا پیاده رویام زیاد شدن انقدر
با هرکی چش تو چشم میشم میخوام پای چششو سیاه کنم نفرت
گرفت و قلبمو عشقم گریش گرفت و تنهام گذاشت
نمیدونم الان کجاست
نمیدونه الان کجام
نمیدونم فردام کجام..

چرا نمیدیم بینمون یه تازه ورود راه
چرا نمیفهمیم داره غروب راه
چرا هی همو تنها میذاریم
بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه
چرا نمیدیم بینمون یه تازه ورود راه
چرا نمیفهمیم داره غروب راه
چرا هی همو تنها میذاریم
بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه

  • نگاره

نظرات (۳)

عالی بوووود
میدونی نصف و غلط نوشته بودی
سایتتون خیییییلی خوبه. دم هرچی لاته گرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی