متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ پشیمونم علیرضا روزگار

نگاره | سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ پشیمونم علیرضا روزگار

من حتی فکرشم نکرده بودم

یه روزی از چشای تو بیفتم

من این شبای سخت بی کسی رو

بجز خودت به هیچ کسی نگفتم

دیگه با گریه هم آروم نمیشم

کسی که رفت یه روزی عاشقم بود

همه دنیام تویی هرجا که باشی

روزای خوبمو بردی چقدر زود

پشیمونم از اون روزی که رفتی

شاید میشد جلو راهتو بگیرم

نتونستم بگم حرفامو با تو

که دارم از نبود تو میمیرم

پشیمونم از اون روزی که رفتی

شاید میشد جلو راهتو بگیرم

نتونستم بگم حرفامو با تو

که دارم از نبود تو میمیرم

چقدر دلتنگ اون روزام که بودی

همون روزای خوب با تو بودن

نشد تا اخرش یا من بمونی

چشای من همیشه غصه خوردن

هنوزم زنده ام با خاطراتت

به تنهایی هنوز عادت نکردم

چقدر دستاتو کم دارم عزیزم

بی تو یک شب خواب راحت نکردم

پشیمونم از اون روزی که رفتی

شاید میشد جلو راهتو بگیرم

نتونستم بگم حرفامو با تو

که دارم از نبود تو میمیرم

پشیمونم از اون روزی که رفتی

شاید میشد جلو راهتو بگیرم

نتونستم بگم حرفامو با تو

که دارم از نبود تو میمیرم

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی