متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ همین که هست محمد علیزاده

نگاره | جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ب.ظ | ۸ نظر

متن آهنگ همین که هست محمد علیزاده

عاشقتم ولی یه جور خاص

اونجوری که تو دلت میخواست

کار دادی دستم که همه میگن شدم بی هوش و حواس

من تو رو دوست دارمت تو دلم هر روز دارمت

ثانیه ای میشمورمت همینه همینه که هست

عاشقی بیماری، از حالا گریه بیزاری

نه دیگه دیگه تکراریه این همینه که هست

دانلود آهنگ محمد علیزاده همینه که هست

عاشقتم  ولی مگه چیه

هر چی از امروز تو بگیه

گوش بده انگار دل ما دو تا صداشون هم یکیه

من تو رو دوست دارمت تو دلم هر روز دارمت

ثانیه ای میشمورمت همینه همینه که هست

عاشقی بیماری، از حالا گریه بیزاری

نه دیگه دیگه تکراریه این همینه که هست

حال دلم عجیبه بازم حالم عجیب غریبه واسم

حس جدید یه کاری کردی که با یه یکی دیگه گرفت نفسم

من تو رو دوست دارمت تو دلم هر روز دارمت

ثانیه ای میشمورمت همینه همینه که هست

عاشقی بیماری، از حالا گریه بیزاری

نه دیگه دیگه تکراریه این همینه که هست

من تو رو دوست دارمت تو دلم هر روز دارمت

من تو رو دوست دارمت تو دلم هر روز دارمت

  • نگاره

نظرات (۸)

سلام بعضی قسمتای متن آهنگ اشتباس
مثلا میگه عاشقی بیماریه ، از حالا گریه و زاریه
یا مثلا میگه دردیه که تکراریه
یه بار اگه با دقت گوش بدید متوجه می شوید! 

ببخشیدا ولی متنی که گذاشتی پر غلطه.لطفا از یه منبع دقیق بذارید.نه بر طبق اون چیزی که خودتون گوش دادید.
اینهمه اشتباه توی یه متن شعر؟؟؟؟ واقعا؟ :D :D :D
اگه خودتونم گوش میکردین اینطوری تایپ نمیکردین... قطعا کسی که اینو نوشته هیچ آشنایی با زبان شیرین پارسی نداشته  :D :D
پر از غلطه که:)))
vyyyy hji in k hmsh qalte bOw
khyli maskharas

اوههههههههه چقد غلط داره!!کلا شعرو عوض کردین..مدیران پیگیری کنن لطفا این چه وضعشه

عاشقتم من یه جور خاص

اونجوری که تو دلت میخواست

کار دادی دستم که همه میگن شدم بی هوش و حواس

من تو رو دوست دارمت تو دلم هر روز دارمت

ثانیه ای میشمورمت همینه همینی که هست

عاشقی بیماری، از حالا گریه و زاری

دردیه که تکراریه همینه همینی که هست

 

عاشقتم  من مگه چیه

هر چیز امروز تو بگیه

گوش بده انگار دل ما دو تا صداشون هم یکیه

من تو رو دوست دارمت تو دلم هر روز دارمت

ثانیه ای میشمورمت همینه همینی که هست

عاشقی بیماری، از حالا گریه و زاری

دردیه که تکراریه همینه همینی که هست

حال دلم عجیبه بازم حالم عجیب غریبه واسم

حس جدید یه کاری کردی که با یه یکی دیگه گرفت نفسم

من تو رو دوست دارمت تو دلم هر روز دارمت

ثانیه ای میشمورمت همینه همینی که هست

عاشقی بیماری، از حالا گریه و زاری

دردیه که تکراریه همینه همینی که هست

من تو رو دوست دارمت تو دلم هر روز دارمت

من تو رو دوست دارمت تو دلم هر روز دارمت

 

خیلی خوبه

عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی