متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ نگم برات پازل بند

نگاره | جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ نگم برات پازل بند

لحظه لحظه روبرومی
روبراهم زندگیمی آرزومی
تورو میبینم و دیگه نمیدونم چی میگم
ای وای چقدر آروم تر از روزای دیگم

نگم برات چه کاری کرده با دلم نگات
نگم برات چقدر قشنگِ دیوونگیات
نگم برات از صدات از علاقه‌ام به چشات
خودت از چشام بخون خلاصه نگم برات
نگم برات چه کاری کرده با دلم نگات
نگم برات چقدر قشنگِ دیوونگیات
نگم برات از صدات از علاقه‌ام به چشات
خودت از چشام بخون خلاصه نگم برات

♪♫♪

نگم برات چه کاری کرده با دلم نگات
نگم برات چقدر قشنگِ دیوونگیات
نگم برات از صدات از علاقه‌ام به چشات
خودت از چشام بخون خلاصه نگم برات
حسم بهت عمیقِ و بدجور واست میمونه
آخه دیوونه نمیشه بیخیال بشم
تو آخرین شانسِ منی دیوونه
یعنی فقط میخوام بگم
نگم برات چه کاری کرده با دلم نگات
نگم برات چقدر قشنگِ دیوونگیات
نگم برات از صدات از علاقه‌ام به چشات
خودت از چشام بخون خلاصه نگم برات
نگم برات چه کاری کرده با دلم نگات
نگم برات چقدر قشنگِ دیوونگیات
نگم برات از صدات از علاقه‌ام به چشات
خودت از چشام بخون خلاصه نگم برات

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی