متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ نگاهم کن حامد همایون

نگاره | پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ب.ظ | ۳ نظر

متن آهنگ نگاهم کن حامد همایون

بذار دستاتو تو دستام
که دستای تو دنیامه
نوازش هاتو دوست دارم
پناه خستگی هامه

نگاهم کن که دنیا رو
تو چشمای تو می بینم
یه لحظه دور بشی از من
قد یک عمر غمگینم

بچرخ با خنده ی زیبات
که من دور تو می گردم
صدا کن اسممو آروم
میخوام سمت تو برگردم

بچرخ با خنده ی زیبات
که من دور تو می گردم

صدا کن اسممو آروم
میخوام سمت تو برگردم

شب موهای یلداتو
بریز رو شونه ی شبهام
دلم پیش تو آرومه
بذار تعبیر شه رویاهام

نگاه کن وقتی می خندی
تو چشمات نور مهتابه
نگاه کن از خجالت ماه
تو که باشی نمی تابه

بچرخ با خنده ی زیبات
که من دور تو می گردم
صدا کن اسممو آروم
میخوام سمت تو برگردم

بچرخ با خنده ی زیبات
که من دور تو می گردم
صدا کن اسممو آروم
میخوام سمت تو برگردم

  • نگاره

نظرات (۳)

بدنبوداهنگتون.ولی ی چنتاموردازاهنگاتون عالین
عالی بود مثل همیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!
مثل بقیه آهنگاش عالییییییییییی😍😍😍 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی