متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ نه نگو مهدی احمدوند

نگاره | سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ق.ظ | ۴ نظر

متن آهنگ نه نگو مهدی احمدوند

متن آهنگ نه نگو مهدی احمدوند , تکست آهنگ نه نگو مهدی احمدوند , شعر آهنگ نه نگو مهدی احمدوند

صدبار خواستم برم یچیزی مانع شد
یه حسی گفت بمون دلم باز قانع شد
صدبار خواستم بگم برو بهم دل نبند
ولی قلب خودم از عشقت دل نکند
چشمات دلگرمیه تو اوج خستگی
نمیخوام امشبو با چشمات نه بگی
با چشمات نه نگو با عشقم خونه شو
یه امشب مثل من توام دیوونه شو
داره میره بالا تر برات کنارمی آتیش ِ تنم
بارون میاد الان عاشق ِ با تو قدم زدنم
عالمی داره عاشق شدنم
منم عاشق ِ تو منم
دلباختم به تو
دلمو بردی عاشق اینجور بد و باختنم

دانلود آلبوم جدید مهدی احمدوند ساعت 7

اسمش دلتنگیه این احساسم به تو
من  حساسم به عشق من حساسم به تو
امشب دلتنگتم عجیبه حالتم
من انگار عاشق ِ صدو چندسالتم
انگار چندساله پیش یجایی دیدمت
چه حالی داره دل برای دیدنت
برای بودنت اسیر خواهشم
یه عشقی با منه که ندیدم خوابشم..
داره میره بالا تر برات کنارمی آتیش ِ تنم
بارون میاد الان عاشق ِ با تو قدم زدنم
عالمی داره عاشق شدنم
منم عاشق ِ تو منم
دلباختم به تو
دلمو بردی عاشق اینجور بد و باختنم..

  • نگاره

نظرات (۴)

مثل همیشه عالییییییییییییییییییی من عاششق صداشم
سلام.
سه جا توو متن اشتباه نوشتید.
با عشق همخونه شو.
داره میره" بالا تبم" کنارمی آتیشه تنم
عاشق اینجور برد و باختنم

ایول داری واقعا صدات عالیه از 20 بهت30 میدم
  • قنقنبنینیتبتبتیتستست
  • من فکردم میخونه انم عاشق تو منم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی