متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ نامحدود عماد طالب زاده

نگاره | پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ب.ظ | ۱ نظر

متن آهنگ نامحدود عماد طالب زاده

دیدمت و دلم و توی یه لحظه از دست دادم

با هر کسی یجوری ولی با تو صاف و سادم

کاش بگی که چی می خوای میدونی که من آمادم

می دونستم زندگیم با تو خیلی بهتر میشه

گفته بودم به دلم آخرای تنهایی شه

شک ندارم که برام می مونی تا تا همیشه

دنیام و میدم تا تو پیشم بمونی

چی از این بهتر که خودتم می دونی

که با تو چه حسی اومده تو دلم

با چشمات درگیر یه عشق کاملم

دنیام و میدم تا تو پیشم بمونی

چی از این بهتر که خودتم می دونی

که با تو چه حسی اومده تو دلم

با چشمات درگیر یه عشق کاملم

♫♫♫♫♫♫

با تو یه حس قشنگ توی قلبم جا می گیره

خوب می دونم تب تو از این بیشتر بالا میره

هر چی میگن اینا روی من که بی تاثیره

فک می کنم دل من از اون اول عاشق بوده

واسه شناختن من عاشق خیلی زوده

عزیز من شک نکن این علاقه نامحدوده

دنیام و میدم تا تو پیشم بمونی

چی از این بهتر که خودتم می دونی

که با تو چه حسی اومده تو دلم

با چشمات درگیر یه عشق کاملم

دنیام و میدم تا تو پیشم بمونی

چی از این بهتر که خودتم می دونی

که با تو چه حسی اومده تو دلم

با چشمات درگیر یه عشق کاملم

  • نگاره

نظرات (۱)

عااااااااالیه آهنگش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی