متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ می روم حامد همایون

نگاره | پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ب.ظ | ۲ نظر

متن آهنگ می روم حامد همایون

می روم از پس این قصه به جایی برسم
یا به هر آدمک بی سروپایی برسم
می روم بلکه مرا این سفر آرام کند
غم دل کندن من قلب تو را رام کند


رفتنم مصلحتی نیست
بدان مجبورم
این همه حادثه کافیست
بدان مجبورم

خوبِ من با دگران زمزمه کردن
غلط است
بی وفایی غلط و همهمه کردن
غلط است

بعد من یار زیاد است

مبارک بادت
یار نه بار زیاد است
مبارک بادت

می روم از دلت اما
عقبِ سر نگران
تو بمان و دگران
وای به حال دگران

می روم از پس این قصه به جایی برسم
یا به هر آدمک بی سروپایی برسم
می روم بلکه مرا این سفر آرام کند
غم دل کندن من قلب تو را رام کند

رفتنم مصلحتی نیست
بدان مجبورم
این همه حادثه کافیست
بدان مجبورم

خوبِ من با دگران زمزمه کردن
غلط است
بی وفایی غلط و همهمه کردن
غلط است


  • نگاره

نظرات (۲)

عالیههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هزران لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی