متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ میم مثل مادر علی بابا

نگاره | يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ب.ظ | ۱ نظر

متن آهنگ میم مثل مادر علی بابا

متن آهنگ میم مثل مادر علی بابا , متن آهنگ میم مثل مادر علی بابا , متن آهنگ میم مثل مادر علی بابا

 منو ببخش اگه کله پام
اگه ۲ گرون نمشه کل سر تا پام
اگه نشدم اونی که تو بخوای وای
اگه خونه ی دومم شده پارک ها
منو ببخش سره زبون تلخم
اگه جدایی از خونه کارو بهونه کردم
شدم قطعه ک قمه توی پاازل
من نبمودم هیچ وقط تو حال حاظر
منو ببخش اگه کله پام
اگه ۲ گرون نمشه کل سر تا پام
اگه نشدم اونی که تو بخوای وای
اگه خونه ی دومم شده پارک ها
منو ببخش سره زبون تلخم
اگه جدایی از خونه کارو بهونه کردم
شدم قطعه ک قمه توی پاازل
من نبمودم هیچ وقط تو حال حاظر

منو ببخش اگه کله پام
اگه ۲ گرون نمشه کل سر تا پام
اگه نشدم اونی که تو بخوای وای
اگه خونه ی دومم شده پارک ها
منو ببخش سره زبون تلخم
اگه جدایی از خونه کارو بهونه کردم
شدم قطعه ک قمه توی پاازل
من نبمودم هیچ وقط تو حال حاظر
منو ببخش اگه کله پام
اگه ۲ گرون نمشه کل سر تا پام
اگه نشدم اونی که تو بخوای وای
اگه خونه ی دومم شده پارک ها
منو ببخش سره زبون تلخم
اگه جدایی از خونه کارو بهونه کردم
شدم قطعه ک قمه توی پاازل
من نبمودم هیچ وقط تو حال حاظر

  • نگاره

نظرات (۱)

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی من عاشق علی بابام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی