متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ مهدی یراحی سرما نزدیکه

نگاره | يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ق.ظ | ۱ نظر

متن آهنگ مهدی یراحی سرما نزدیکه

بارون بود میرفتی
قلبم با تمام جاده میرفت
پاییزو حس کردم تازه
فهمیدم سرما نزدیکه
لرزیدم هر گاهی
تنهاییم تمام شهرو پر کرد
میرفتی میدیدم از دور
رو سرت چترا وا میشند
میرفتی تا تمام دنیا
شاهد سقوط عاشق تو باشه
میرفتی با شکستن من
انتقام چی رو از خودت بگیری

آهنگ جدید سرما نزدیکه از مهدی یراحی

دلتنگی تنهایی
مفهوم تمام بودنم شد
میسوزم از سرما هر روز
این داغو کی جز من دیده
لرزیدم هر گاهی
تنهاییم تمام شهرو پر کرد
میرفتی میدیدم از دور
رو سرت چترا وا میشند
میرفتی تا تمام دنیا
شاهد سقوط عاشق تو باشه
میرفتی با شکستن من
انتقام چی رو از خودت بگیری
میرفتی تا تمام دنیا
شاهد سقوط عاشق تو باشه
میرفتی با شکستن من
انتقام چی رو از خودت بگیری

  • نگاره

نظرات (۱)

لرزیدم برگا ریخت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی