متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ من با تو خوشم محسن چاوشی

نگاره | دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ من با تو خوشم محسن چاوشی

...

چه خوبه همیشه ما باهم باشیم...

من و تو دشمن درد و غم باشیم...

چه خوبه دلامون از امید پره؛

غم داره از من و تو دل می بُره

...

من با تو خوشم، تو خوشی با دل من

از دست من و تو غصّه ها خسته میشن

من با تو خوشم، تو خوشی با دل من

از دست من و تو غصّه ها خسته میشن

...

کوچه ها به جای بوی بی کَسی

پُرهِ از عطر خوشِ همنفسی


تپش قلب تو با نبض منه

عزیزم لحظه عاشق شدنه...


من با تو خوشم، تو خوشی با دل من

از دست منو تو غصّه ها خسته میشن


فکر نکن روبه غروبه زندگی

اگه عاشق باشی خوبه زندگی


برای دیدن خوبی کافیه

چشمات رو وا کن روبه زندگی...!

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی