متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ من با توام از رضا صادقی

نگاره | شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ من با توام از رضا صادقی

این کوچه ها بارونو زیبا کرده هر بار

من با توام حس می کنم تو آسمونم

حتی اگه دلشوره دنیامو بگیره

این شهر باعث میشه که عاشق بمونم

واسه تموم آدماش دلتنگ میشم

فکر و خیالم زندگیم رویام اینجاست

دور از تو حتی تو خود خونه م غریبم

هرجای دنیا که برم دنیام اینجاست

♫♫♫

من با تو میمونم اگه فرشم زمینه

من با توام سقفم اگه تا آسمونه

هرکی تو رو دیده می تونه تا همیشه

عاشق بشه عاشق بره عاشق بمونه

دانلود آهنگ من با توام رضا صادقی

با آدما با خونه ها با کوچه ها با تو

هیچکی مثل ما خاطره با هم نداره

اونقدر خوبی که فقط میشه بهت گفت

این شهر هیچی واسه هیچکی کم نداره

این شهر هیچی واسه هیچکی کم نداره

♫♫♫

من با تو میمونم اگه فرشم زمینه

من با توام سقفم اگه تا آسمونه

هرکی تو رو دیده می تونه تا همیشه

عاشق بشه عاشق بره عاشق بمونه

تکست آهنگ من با توام رضا صادقی

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی