متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ منو ببخش از حسین توکلی

نگاره | شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ منو ببخش از حسین توکلی

متن آهنگ جدید حسین توکلی منو ببخش:

منو ببخش اگه برات اونی که خواستی نشدم

یه دنیا حرف داشتم ولی حرفامو ریختم تو خودم

با اینکه بد شدم ولی دل منو نمیشکنی

هنوز به فکر چشمای همیشه بیدار منی

بارونیه هوای من یه کاری کن برای من

بذار درای بسته باشه من با یه کوله بار غم

بازم سراغت اومدم که قلب من پیش تو جاشه

کنار من بودی ولی ندیدمت به بعد

 آهنگ جدید منو ببخش از حسین توکلی

دل نگرون من شدی اضافه شد غمت ببخش

خودت منو عوض کن و به لحظه هام نفس بده

قلبمو میدم به نگات قلبمو ساده پس نده

بارونیه هوای من یه کاری کن برای من

بذار درای بسته باشه من با یه کوله بار غم

بازم سراغت اومدم که قلب من پیش تو جاشه

من با یه کوله بار غم

بازم سراغت اومدم که قلب من پیش تو جاشه

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی