متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ مست مستم ماهان زد

نگاره | شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ مست مستم ماهان زد

مست مستم الان پیک به دستم الان مود دنسم الان میخوام بدنسم الان
مست مستم الان پاره هستم الان رو مود لمسم الان بیا بلمست ها
دافا رو هم می میخوان بریزن به من میدونم
همه نگام میکنن چون من فازشونو میدونم
موزیک فان میخونم من دست بر نمیدارم اصلا
مثبت ها رو ور میدارم منفی ها رو بیرون میکنم
وای دارم اتیش میگیرم بذارین دوش بگیرم
من از دوریش میمیرم بیارینش ببینم

من خودم شخصا پای حرف که میزنم هستم بد پایه دنسم ولی دست و پامو بستن
وای خیلی الان مستم رد دادم شدید رسما دست بالای دست هست ولی من دست همه رو بستم
چون مغرور و یه دندم مثل یه شیر درندم فقط برگ برندم اینه که خیلی میخندم
اصلا هم خالی نمیبندم خبراش پیچیده تو لندن من مربوط به ایندم واسه همین مومیاییم کردن
فید بکی رو بگردم باستانا دنبالم میگردن همه رو دیوونه کردم نمونده چیزی که بگم من



  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی