متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ مریضم بهت امیر فرجام

نگاره | چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ مریضم بهت امیر فرجام

دنیامی من با همه دنیا لج کردم راهمو سمت تو کج کردم که پیشه تو بمونم
داغونم اگه بری حالمو میدونم یه دیوونه تویه زندونم بی تو نمیتونم

مریضم بهت عزیزم دلت چجوری میاد منو تنها بذاری بری
یه بارم واسه من واسه احساسه من بگو که محاله بری

مریضم بهت عزیزم دلت چجوری میاد منو تنها بذاری بری
یه بارم واسه من واسه احساسه من بگو که محاله بری

بعد از تو پرسه زدن تو خیابونا سردیه حسه این بارونا باز منو یاد تو میندازه
باور کن نفهمیدم اونکه دنیامه اونی که هر جایی باهامه داره باهام خاطره میسازه

مریضم بهت عزیزم دلت چجوری میاد منو تنها بذاری بری
یه بارم واسه من واسه احساسه من بگو که محاله بری

مریضم بهت عزیزم دلت چجوری میاد منو تنها بذاری بری
یه بارم واسه من واسه احساسه من بگو که محاله بری

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی