متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ مجنون حامد همایون

نگاره | چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۲ ب.ظ | ۴ نظر

متن آهنگ مجنون حامد همایون

متن آهنگ مجنون حامد همایون , تکست آهنگ مجنون حامد همایون , مجنون حامد همایون , حامد همایون متن مجنون

یه قلبه شکسته
یه روح پرشیون
یه عاشق یه تنها یه بی کس یه مجنون
از اون مرد مغرور یه دیوونه مونده
یه ویرونه بی تو از این خونه مونده
تو دنیام بردی سپردی به ماتم
ولی تو خیالم هنوزم باهاتم
هنوزم همونم یه کم مبتلا تر
هنوزم همونی یه کم بی وفا تر
یه کم بی تفاوت یه عالم غریبه
دل نیمه جونم هنوزم غریبه…
یه وقتایی گیجم واست گل میارم
میام پشت عکست تو گلدون میزارم

حواسم بهت نیست
تو که نیسی پیشم
تو یادم میایی پر از گریه میشم
تو از من بردی من از تو بریدم
خدا رو چی دیدی شاید خواب دیدم

که رفتی رفتم از این زمونه
چی به روزم اومد اخه کی میدونه

هنوزم همونم یه کم مبتلا تر
هنوزم همونی یه کم بی وفا تر
یه کم بی تفاوت یه عالم غریبه
دل نیمه جونم هنوزم غریبه…

  • نگاره

نظرات (۴)

مرسی از شما به خاطر متن اهنگ زیبا تون

مرسی مرسی مرسی مسیو
سلام خسته نباشید من طرفدار درجه یک اهنگ های حامد همایون هستم اهنگ چنین کنم چنان کنم خیلی خوب بود تشکر می کنم بخاطر آهنگ های خوبتان

عالـــــــــــــــــــــــــی بود 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی