متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ لطفا نرو بهزاد لیتو و سپهر خلسه

نگاره | يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ لطفا نرو بهزاد لیتو و سپهر خلسه

جدیدا میرم خواب به زور تیرست رنگ اسمونم دوباره از نو ای کاش بتونم حرفا رو از نگاش بخونم
نفساش وصله صاف به جونم همه جوره باهاش ساخته بودم الانم   باهاش دورم سربالا ولی پایینه مودم

قلم میسوزه من قسم سوزناکه داشم شاید خیلی ها هم دوست داشته باشن
ولی اکثرا اهمیت نمیدن مثل من که مهم نیست روز باشه یا شب برام
کلمه سریع جلوم سبز میشن دوباره دارم از حقیقت میگم ولی خودم هیچوقت حقیقتو ندیدم
رفتم نزدیکش ولی ترسیدم ادما میچپن تو خونه هاشون بعد تو قبراشون تنهایی تو نگاشون
موج میزنه غرقن تو قصه هاشون امشب عجب حالی داره

هر کی یه نقشی داره تئاتر شهر از اون دختره که هستی باهاش یه شب
تا اون قاضی که همش اون بالا نشسته خاطراتت هستن تا پای مرگ
مادری که هستش همه جون من دعا کرد بخوره سرمون به سنگ
کل شهر باهام همه جوره بد مرموزم عین غمه روی لبخند
شعرای سفیدم و افکار سیاه نرمال که نیست رفتاره زیاد
فکرت مهمون شب داره میاد امشب عجب حالی داره

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی