متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ عقل و عشق شادمهر عقیلی

نگاره | پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ عقل و عشق شادمهر عقیلی

چه حرفیــــ

چه حرفی توو نگاهت هست ، که چشمات زندگی داره

که این دنیایِ تکراری کنارت ، تازگی داره

همیشهــــ

همیشه بین عقل و عشق یکی هم دستِ آدم نیست

از عشق همینو میدونم ، که هیچوقت دستِ آدم نیست

یه جا تسلیم عشق بودن همه دیوونگیت میشه

کسی که فکر نمیکردی ، تمومِ زندگیت میشه

چه دنیایی به من دادی ، به من که دل نمیدادم

چه عشقی توو دلم گُم بود ، که با تو یادش افتادم

♫♫♫♫♫♫

کجا ما رو رسوندیمون ، که راضی ام به تقدیرم

و خودم دارم از اون راهی ، که میترسوندمت میرم

کجا ما رو رسوندیمون ، که واسم باورش سخته

کنارِ تو کسی میشم ، که انگار تازه خوشبخته

یه جا تسلیم عشق بودن همه دیوونگیت میشه

کسی که فکر نمیکردی ، تمومِ زندگیت میشه

چه دنیایی به من دادی ، به من که دل نمیدادم

چه عشقی توو دلم گُم بود ، که با تو یادش افتادم

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی