متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ عشق رویایی احمد سعیدی

نگاره | دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ عشق رویایی احمد سعیدی

نگاه تو مثه پاکیه بارونه یه دیوونه فقط قدرشو میدونه

بیا نزدیکتر دیوونگیت پیداست ببین چقد شدم رو چشات حساس
همه دنیامو چشمات زیر و رو کرده دلم بدجوری با عشقه تو خو کرده

برای ما دو تا خوده خدام امشب تمومه خوبیاشو آرزو کرده
تو کنار من باشی خوشبختیه من اینجاست دلیله زنده بودن من نبودت آخر دنیاست

با تو میرسم به جایی که نباشه دیگه راهی


واسه برگشتن از عشقت که برام شده عشق رویایی , عشق رویایی

چشمامو میبندم تصویر تو پیشه رومه دستاتو میگیرم با تو بودن تا همیشه آرزومه
تو کنار من باشی خوشبختیه من اینجاست دلیله زنده بودنه من نبودت آخر دنیاست

با تو میرسم به جایی که نباشه دیگه راهی
واسه برگشتن از عشقت که برام شده عشق رویایی , عشق رویایی

تو کنار من باشی خوشبختیه من اینجاست دلیله زنده بودنه من نبودت آخر دنیاست

با تو میرسم به جایی که نباشه دیگه راهی
واسه برگشتن از عشقت که برام شده عشق رویایی , عشق رویایی

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی