متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ عشقم کجایی مجید خراطها

نگاره | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ عشقم کجایی مجید خراطها

متن آهنگ عشقم کجایی مجید خراطها , تکست آهنگ عشقم کجایی مجید خراطها , شعر آهنگ عشقم کجایی مجید خراطها

عزیزم از اون روزی که تو رفتی
همه خاطره هامو سوزوندم
آخه حالم خراب و داغون بود
با دعاهای مادرم موندم
ببین عشقت باهام چیکار کرده
من برای خودم کسی بودم

رد داده مغز من , عین روانیام

عشقم کجایی ؟ همه باهام بدن

قید منو زدن عشقم کجایی ؟

کوله ام رو دوشمه تو این خیابونا

عشقم کجایی  , بارون که میزنه خیس میشه کارتن ها

عشقم کجایی

واست تو روی همه وایسادم

همه میخان که نا امیدت شم

مدل موهامو عوض کردم

تا شبیه عشق جدیدت شم

من کجا همچین آدمی بودم

من برای خودم کسی بودم

رد داده مغز من عین روانیام

عشقم کجایی ؟ همه باهام بدن

قید منو زدن عشقم کجایی

حالا که بی کسم نیستی پیشم چرا

عشقم کجایی

امید من تویی بیا پشتم درآ

عشقم کجایی

اشکای مادرم از خونه رفتنم

عشقم کجایی

قول میدم این دفعه رو اعصابت نرم

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی