متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ شب یلدا موزیک افشار

نگاره | يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ شب یلدا موزیک افشار

من و عشقم شب یلدا
گرم عشقیم توی سرما
دورمون بزن بکوبه
دور هم بودن چه خوبه

امشب دل من مثل خودت عاشق و شیداس
امشب شب یلداس
امشب تو چشای آسمون ستاره پیداس
امشب شب یلداس

شب یلدا شب یاره
شب هندونه اناره
فال حافظ سر سفره
آرزوهامونو گفته

امشب همه خندون لباشون مثه پسه
یکی دعا ، یکی شعر میخونه ، یکی میگه قصه
همه بگین مبارک باشه این جشن زمسون
بیا دس بزنیم واسه ننه سرما که برقصه
همه دس بزنین واسه ننه سرما که برقصه

امشب دل من مثل خودت عاشق و شیداس
امشب شب یلداس
امشب تو چشای آسمون ستاره پیداس
امشب شب یلداس

 

من و عشقم شب یلدا
گرم عشقیم توی سرما
دورمون بزن بکوبه
دور هم بودن چه خوبه

امشب دل من مثل خودت عاشق و شیداس
امشب شب یلداس
امشب تو چشای آسمون ستاره پیداس
امشب شب یلداس

شب یلدا شب یاره
شب هندونه اناره
فال حافظ سر سفره
آرزوهامونو گفته

امشب همه خندون لباشون مثه پسه
یکی دعا ، یکی شعر میخونه ، یکی میگه قصه
همه بگین مبارک باشه این جشن زمسون
بیا دس بزنیم واسه ننه سرما که برقصه
همه دس بزنین واسه ننه سرما که برقصه

امشب دل من مثل خودت عاشق و شیداس
امشب شب یلداس
امشب تو چشای آسمون ستاره پیداس
امشب شب یلداس

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی