متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ سکوت گوش میکنم علی اکبر قلیچ تیتراژ امروزی ها

نگاره | چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ سکوت گوش میکنم علی اکبر قلیچ تیتراژ امروزی ها

چیزی نمیشنوم سکوت گوش میکنم

گذشته ی پر از سرو صدامو فراموش میکنم

سرم پره از حرفای به ظاهر منطقی

فقط نفس میکشم تو این هوای عاشقی

ترس یعنی بنویسی خط بزنی

ترس یعنی نتونی حرفتو راحت بزنی

ترس یعنی همین سکوت بی معنی

دوست دارم گریه ی شبونمو

دوست دارم دست خط بچگونمو

دوست دارم تو بچگیم بمونمو

دوست دارم

چیزی نمیشنونم سکوت گوش میکنم

گذشته ی پره سرو صدامو فراموش میکنم

سرم پره از حرفای به ظاهر منطقی

فقط نفس میکشم تو این هوای عاشقی

راهو اشتباهی انتخاب کردم

درستش کن من خراب کردم

آی بالا سری که هوامو داری

توی مهربونیات حساب کردم

یاد تو آرامشو برام میاره

تنها مرهم دلای بی قراره

عشق تو به قلب من انگیزه میده

امروز من هنوز ادامه داره

چیزی نمیشنونم سکوت گوش میکنم

گذشته ی پره سرو صدامو فراموش میکنم

سرم پره از حرفای به ظاهر منطقی

فقط نفس میکشم تو این هوای عاشقی

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی