متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ سکوت رامین بی باک

نگاره | دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۳ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ سکوت رامین بی باک

از واژه ها خسته شدم بذار یکم سکوت کنم

 بدتر از این عذابی نیست که تو خودم سقوط کنم

وقتی که با بودن تو تموم نمیشه مشکلم

دیگه چه فرقی میکنه چجوری رد شی از دلم

چجوری رد شی از دلم

وقتی که حرف قلب من بجایی راه نمیبره

حرفامو از چشام بخون سکوت ما قشنگ تره

حرفامو از چشام بخون شاید ســـکـــوت یکار کرد

شاید یه تصویری بشه برای این روزای سخت

برای این روزای سخت

وسعت تنهایی من از بی قراری بیشتره

ولی روزای خوب و بد هرجوری باشه میگذره

منم یه گوشه با خودم حرف میزنم بجای تو

احساس من که چیزی نیست تلف بشه به پای تو

وقتی که حرف قلبـ من بجایی راه نمیبره

حرف امو از چشام بخون شاید سکوت یکار کرد

برای این روزا سخت

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی