متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ سلام بابا یاسر محمودی

نگاره | جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ سلام بابا یاسر محمودی

همه ی هستی من آینه ی تاریکی است
که تو را در خود تکرار کنان
به سحرگاه شکفتن ها و رستن های ابدی خواهند برد

من در این آیه تو را آه کشیدم آه
من در این آیه تو را آه کشیدم آه..

سلام بابا دلم تنگه چقدر غصه چقدر گریه
دیگه بعد تو توی دنیا به کی باید بدم تکیه
سلام بابا یه وقتایی که باز دلتنگ چشماتم
نمیدونی با عکس تو چجوری میبره ماتم

ترانه هام مال توئه جونمی بابا
میدونم هرکجا باشی توی فکرمی بابا
توی فکرمی بابا
هنوزم حست میکنم کنار تنهاییام
تنها که میشم این شبا
کنارمی بابا
کنارمی بابا..

♪♫♪

بابا نمیدونی دلم چه تنگه واست
از گریه هام گفتم منم یه عالمه واست
اَبر نگام بارونیه قلبم زمستونه
بارونیه بعد غمت چهار فصل این خونه

سلام بابا دلم تنگه چقدر غصه چقدر گریه
دیگه بعد تو توی دنیا به کی باید بدم تکیه
سلام بابا یه وقتایی که باز دلتنگ چشماتم
نمیدونی با عکس تو چجوری میبره ماتم

ترانه هام مال توئه جونمی بابا
میدونم هرکجا باشی توی فکرمی بابا
توی فکرمی بابا
هنوزم حست میکنم کنار تنهاییام
تنها که میشم این شبا
کنارمی بابا
کنارمی بابا..

من در این آیه تو را آه کشیدم آه
من در این آیه تو را آه کشیدم آه..

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی