متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ سامان جلیلی به نام تمومش کن

نگاره | چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ق.ظ | ۴ نظر

متن آهنگ تمومش کن سامان جلیلی

هنوز هواتو میاره بارون دلم میخواد دوباره اَبری شه
این جدایی کی تموم میشه
هنوزم عکسات مثه همیشه کناره ساعت ِ رو دیواره
داره گریه هامو میشماره
نمیتونم دیگه بسه دیگه بسه تمومش کن
واسه بغضی که شکسته دیگه بسه تمومش کن
دیگه بسه تمومش کن

تو برای من همون عشق ِ پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم
تو برای من همون عشق ِ پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم
تو که دل نمیکنی میدونم

 ♫♫♫

درارو بستم که بوی عطرت بمونه تو هوای این خونه
همه میگن شده دیوونه
تموم دنیا بزار ببینن رو صورتم دوباره بارونو
بی تو میرم این خیابونو

نمیتونم دیگه بسه دیگه بسه تمومش کن
واسه بغضی که شکسته دیگه بسه تمومش کن
دیگه بسه تمومش کن

تو برای من همون عشق ِ پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم


  • نگاره

نظرات (۴)

مثل همیشه زیبا و دلنشین ،تشکر میکنم از سامان عزیزم 
خیلی زیبا بود . ممنون
خیییییللللللیییییی عالیه
عالی🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی