متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ ساده نباش علی اصحابی

نگاره | چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ ساده نباش علی اصحابی 

اونکه ازت ساده میگذره خواسته که عشقش یادت بره

تنها میشی با خاطره هاش این همه با هم ساده نباش

ساده نباش ساده نباش ساده نباش

حالا چشماتو وا کن و با دلت ببین اونکه نشسته مقابلت

با تو اگه گریه کرده بود دل نمی کند از تو خیلی زود

عاشقت نبود عاشقت نبود عاشقت نبود

گفتم که دلتنگم گفتی هوامو داری

گفتم عطر تو مونده از تو یادگار

گفتی جز قلبم جای دیگه ای نداری

آهنگ جدید ساده نباش از علی اصحابی

تو که ساده گذشتی و رد شدی چرا با دلم این همه بد شدی

من که ازت دل نمی کنم حس می کنم عاشقت منم

عاشقت منم عاشقت منم عاشقت منم

حالا چشماتو وا کن و با دلت ببین اونکه نشسته مقابلت

با تو اگه گریه کرده بود دل نمی کند از تو خیلی زود

عاشقت نبود عاشقت نبود عاشقت نبود

گفتم که دلتنگم گفتی هوامو داری

گفتم عطر تو مونده از تو یادگار

گفتی جز قلبم جای دیگه ای نداری

تکستآهنگ جدید ساده نباش از علی اصحابی

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی