متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ زیبای مغرور پویا بیاتی

نگاره | شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ | ۲ نظر

متن آهنگ زیبای مغرور پویا بیاتی

یار پریچهر کجایی
ماه پر از مهر کجایی
یار پریچهر کجایی
ماه پر از مهر کجایی
ای نگهت سر کجایی
عشق نمک گیر جداییست

فاش کن اسرار نهان را
چهره ی جذاب جهان را
آتش افتاده به جان را
آه عشق خدایا چه بلاییست
عشق خدایا چه بلاییست
میخواهمت ای شعر تازه
میخواهمت من بی اندازه
میخواهمت زیبای مغرورم
میخواهمت یار شیرینم
میخواهمت عشق دیرینم
میخواهمت تا مرگم تا گورم

♪♫♪

گوش من و پند تو ای جان
قند تو لبخند تو ای جان
وای که در بند تو ای جان
نیست مرا راه فراری
ماهی و من میگزم انگشت
آه که این ماه مرا کشت
کاش نپرسی که تو در مشت
فارغ از این عشق چه داری
فارغ از این عشق چه داری
میخواهمت ای شعر تازه
میخواهمت من بی اندازه
میخواهمت زیبای مغرورم
میخواهمت یار شیرینم
میخواهمت عشق دیرینم
میخواهمت تا مرگم تا گورم

یار قسم خورده کجایی
قلب مرا برده کجایی
ای دلم آزرده کجایی
زجر کشم کرد جدایی
بی تو جهانم همه درد است
عشق نگو مرد نبرد است
با منه دیوانه چه کرده است
راه ندارم به رهایی
راه ندارم به رهایی..

میخواهمت ای شعر تازه
میخواهمت من بی اندازه
میخواهمت زیبای مغرورم
میخواهمت یار شیرینم
میخواهمت عشق دیرینم
میخواهمت تا مرگم تا گورم

  • نگاره

نظرات (۲)

خیلی قشنگ بود من این اهنگ رو با چند تا تغییر فقط برای متفاوت بودن با نسخه اصلی برای استاد موسیقیم خوندم خیلی خوشش اومد 
زیبا بود استاد گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی