متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ رویای بی تکرار علی زند وکیلی

نگاره | پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ رویای بی تکرار علی زند وکیلی

تو آمدی از راه در آن شب بی ماه

همراه تو دنیا با من قدم میزد

تو با منی انگار آرامش دیدار

رویای بی تکرار در خواب من بیدار

هر شب با تو بیدار بیدارم

نه ممکن نیست چشم از تو بردارم

هر شب با تو بیدار بیدارم تنها تو را دارم

نه ممکن نیست چشم از تو بردارم

بیدار بیدارم

+++++++

تو آمدی از راه در آن شب بی ماه

همراه تو دنیا با من قدم میزد

تو با منی انگار آرامش دیدار

رویای بی تکرار در خواب من بیدار

رویای بی تکرار در خواب من بیدار

در خواب من بیدار

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی